Olemmeko oikea kehityskumppani sinulle?

5 syytä valita First Goal

1

Osaava ja kokenut

Olemme pieni, mutta ketterä ja erittäin kokenut asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehityskumppani. Jokaisella asiantuntijallamme on 15 – 30 vuotta kokemusta asiakaspalvelun kehittämisestä, ja takanamme useita satoja asiakaspalvelun kehitysprojekteja. Vankkumattoman järjestelmäosaamisen lisäksi kiinnitämme aina katseemme asiakaspalveluun kokonaisuutena – asiakaspolkuihin, toimintamalleihin, prosesseihin sekä asiakas- ja työntekijäkokemuksiin.

2

Edelläkävijä

Seuraamme jatkuvasti asiakaspalveluteknologian kehitystä ja tulevaisuuden trendejä sekä innovoimme uusia tapoja kehittää digitaalista ja monikanavaista asiakaspalvelua. Tuomme näkemyksiä maailmalta ja sovellamme niitä asiakaspalveluorganisaatiosi yksilöllisiin tarpeisiin ja tavoitteisiin.

3

Laadukas ja kustannustehokas

Meille mikään projekti ei ole liian pieni tai suuri, loksahdamme osaksi organisaatiotasi lyhyeksi tai pitkäksi aikaa tarpeidesi mukaan. Meille on kunnia-asia, että sinä saavutat asettamasi tavoitteet avullamme. Asiantuntijapalveluidemme hinnat ovat edulliset, vaikka asiakaspalvelun kehitysosaamisemme on Suomen parasta.

4

Puolueeton

Me emme myy, emmekä edusta kenenkään teknologiatoimittajan järjestelmiä, mutta tunnemme ne kaikki: Esimerkiksi Contact Center, CRM-, Customer Engagement ja Service Desk -ratkaisut. Digitalisaatio edellyttää, että eri järjestelmät pelaavat saumattomasti yhteen ja siksi on tärkeää valita asiakaspalvelujärjestelmät, jotka integroituvat mahdollisimman hyvin IT-infrastruktuuriinne ja digistrategiaanne. Lukuisten kilpailutusten kautta tunnemme myös eri toimittajien toteutuneet asiakaspalvelujärjestelmien hinnat ja pystymme näin varmistamaan, ettet maksa turhasta. 

5

Rehellinen ja rento

Olemme helposti lähestyttäviä ja rentoja ja kehitämme asiakaspalvelua ymmärrettävästi. Usein toimimme liiketoiminnan ja IT:n välimaastossa ”tulkkina”, jotta liiketoimintarpeet saadaan kuvattua teknisen toteutuksen edellyttämällä tavalla. Saatamme pukeutua huppariin tai pukuun, mutta meidän kanssamme on aina helppo tehdä töitä. Kerromme aina rehellisesti suosituksemme asiakaspalvelusi kehittämiseen, vaikka se ei johtaisi meidän kannaltamme kauppoihin.