Asiakkaat
Rakennamme parempaa asiakaspalveluarkea asiakkaillemme
Me autamme asiakaspalveluorganisaatioita kehittämään ja digitalisoimaan omaa monikanavaista asiakaspalveluaan. Asiakasyritystemme päättäjille kohdistetun asiakastyytyväisyyskyselymme NPS-tulos oli maksimipisteet 100 eli kaikki kyselyyn vastanneet olivat valmiita suosittelemaan meitä (kysely sisälsi vuosina 2021 – 2022 toteutetut asiakasprojektit, vastauksia oli 18). Vapaamuotoisessa palautteessa asiakkaamme nostivat esiin mm. osaamisemme, asiakastarpeiden ymmärtämisen, yhteistyökyvyn, selkeän viestinnän ja materiaalit sekä käytännönläheisyyden.
Asiakkaitamme ovat yritysten sekä julkishallinnon Contact Center- ja Service Desk- ja muut asiakaspalveluorganisaatiot, joilla on runsaasti päivittäistä asiointia eri palvelukanavissa sekä halu kehittää asiakaskokemusta, työntekijätyytyväisyyttä, ja asiakaspalvelun operatiivista toimintaa.
Jätä yhteydenottopyyntö!
Asiakkaan etu on meidän maalimme