Asiakkaat

Rakennamme parempaa asiakaspalveluarkea asiakkaillemme

Me autamme asiakaspalveluorganisaatioita kehittämään ja digitalisoimaan omaa monikanavaista asiakaspalveluaan. Asiakasyritystemme päättäjille kohdistetun asiakastyytyväisyyskyselymme NPS-tulos oli 85 (toteutettu joulukuussa 2023, vastaajia 27) . Vapaamuotoisessa palautteessa asiakkaamme nostivat esiin mm. asiantuntemuksemme, ratkaisukeskeisen lähestymistavan, kyvyn kartoittaa ja fasilitoida liiketoiminnan vaatimuksia tekniselle toteutukselle, vastuuntunnon ja palvelualttiuden, hyvin organisoidun toiminnan, kansantajuisuuden sekä mukavan & rennon tavan tehdä töitä yhdessä.

Asiakkaitamme ovat yritysten sekä julkishallinnon Contact Center- ja Service Desk- ja muut asiakaspalveluorganisaatiot, joilla on runsaasti päivittäistä asiointia eri palvelukanavissa sekä halu kehittää asiakaskokemusta, työntekijätyytyväisyyttä, ja asiakaspalvelun operatiivista toimintaa.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö

Asiakkaan etu on meidän maalimme

Tutustu asiakastarinoihimme

Apuumme ovat vuosien varrella luottaneet muun muassa