Asiakkaat

Rakennamme parempaa asiakaspalveluarkea asiakkaillemme

Me autamme asiakaspalveluorganisaatioita kehittämään ja digitalisoimaan omaa monikanavaista asiakaspalveluaan. Asiakasyritystemme päättäjille kohdistetun asiakastyytyväisyyskyselymme NPS-tulos oli maksimipisteet 100 eli kaikki kyselyyn vastanneet olivat valmiita suosittelemaan meitä (kysely sisälsi vuosina 2021 – 2022 toteutetut asiakasprojektit, vastauksia oli 18). Vapaamuotoisessa palautteessa asiakkaamme nostivat esiin mm. osaamisemme, asiakastarpeiden ymmärtämisen, yhteistyökyvyn, selkeän viestinnän ja materiaalit sekä käytännönläheisyyden.

Asiakkaitamme ovat yritysten sekä julkishallinnon Contact Center- ja Service Desk- ja muut asiakaspalveluorganisaatiot, joilla on runsaasti päivittäistä asiointia eri palvelukanavissa sekä halu kehittää asiakaskokemusta, työntekijätyytyväisyyttä, ja asiakaspalvelun operatiivista toimintaa.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Asiakkaan etu on meidän maalimme

Tutustu asiakastarinoihimme

Apuumme ovat vuosien varrella luottaneet muun muassa