Asiakaspalvelun kartoitukset ja suunnittelu

Saat ammattilaisen laatiman konkreettisen suunnitelman asiakaspalvelun kehittämiseen.

Kartoitamme asiakaspalvelusi nykytilanteen ja luomme asiakaspalvelullesi vision sekä konkreettisen kehityssuunnitelman, jonka avulla nostat asiakaspalvelun yrityksesi kilpailuvaltiksi.

Varaa aika Pasin kalenterista ja pääset heti alkuun asiakaspalvelusi ja -järjestelmiesi nykytilanteen kartoituksessa.

Milloin?

Tavoitteena kehittää digitaalista ja monikanavaista asiakaspalvelua

Miten asiakaspalvelunne toimii yrityksessänne tällä hetkellä verkossa, puhelimessa ja muissa kanavissa? Onko organisaatiollasi tarve uudistaa asiakaspalvelua, mutta omat resurssit eivät riitä siihen? Tarvitsetko kehitysprojektiisi mukaan ulkopuolista asiantuntijanäkemystä?

Ehkä suunnittelet organisaatiosi asiakaspalvelun digitalisointia eli 24/7-itsepalvelua ja automaation hyödyntämistä osana henkilökohtaista palvelua? Haluat luoda paremman asiakaskokemuksen? Tai sinua mietityttää, miten hyvin nykyiset asiakaspalvelujärjestelmät tukevat näitä tavoitteita?

Mitä?

Oikea suunta asiakaspalvelun kehittämiselle

Hyvä asiakaspalvelu ja asiakaskokemus on yksi tärkeimmistä kilpailutekijöistä riippumatta siitä, missä kanavissa se tapahtuu.

Avullamme löydät oikean suunnan monikanavaisen asiakaspalvelun kehittämiselle, oli kyseessä sitten yksittäinen kehityskohde, kuten asiakaspalvelun raportointi tai työvuorosuunnittelu, tai koko asiakaspalvelutoiminta asiakaspolkuineen, prosesseineen ja järjestelmineen.

Kartoitamme asiakaspalvelusi nykytilanteen haastattelemalla henkilöstöä, tiiminvetoa, johtoa ja tarvittaessa sidosryhmien avainhenkilöitä. Haastatteluita täydennetään erilaisilla verkkokyselyillä. Tiedonkeruun pohjalta luomme asiakaspalvelun toiminnallisen vision 3–5 vuoden päähän ja laadimme sinulle konkreettisen kehityssuunnitelman sen toteuttamiseksi: asiakaspolut, asiakaspalveluprosessit ja toimintamallit sekä asiakaspalvelujärjestelmät, jotka soveltuvat nykyiseen ICT-ympäristöösi.

Halutessasi jalkaudumme osaksi organisaatiotasi rakentamaan kanssasi uudet asiointipolut, kilpailuttamaan tarvitsemasi teknologiaratkaisut ja ottamaan uudet toimintatavat käyttöön.

Kenelle?

Yritysten ja julkishallinnon asiakaspalveluorganisaatioiden tukena

Me First Goalilla voimme auttaa asiakaspalveluorganisaatiotasi, kun tavoitteenasi on helpottaa ja modernisoida monikanavaista asiakaspalvelua 24/7.

Palvelemme kattavasti sekä eri toimialojen yrityksiä että julkishallinnon toimijoita, joilla on Contact Center- tai Service Desk -toimintaa tai pienimuotoisempaa asiakaspalvelutoimintaa.  

Miksi?

Toimittajariippumatonta asiantuntija-apua

Asiakaspalvelun kartoitus on erinomainen tapa selvittää operatiivisen asiakaspalvelutoiminnan sekä asiakaspalvelussa käytettävien teknologioiden nykytila ulkopuolisen asiantuntijan avulla.