Onko CRM myynnin vai asiakaspalvelun työkalu? Edelläkävijäyrityksissä asiakkuuden koko elinkaari on kaikkien ulottuvilla 

Onko CRM myynnin vai asiakaspalvelun työkalu? Edelläkävijäyrityksissä asiakkuuden koko elinkaari on kaikkien ulottuvilla 

CRM-järjestelmä on tyypillisesti ollut ennen kaikkea myynnin valtakuntaa: järjestelmä on viritetty myyntifunnelin juoksuttamiseen, prospektien, liidien, tarjousten ja sopimusten…

Asiakaspalvelu osaksi koko organisaation tekemistä – Oppeja Asiakaskokemuspäivästä – First Goal Oy

Asiakaspalvelu osaksi koko organisaation tekemistä – Oppeja Asiakaskokemuspäivästä – First Goal Oy

Wakarun järjestämä Asiakaskokemuspäivä tarjosi inspiraatiota, käytännön vinkkejä ja ajatuksia herättäviä puheenvuoroja Scandic Parkissa Helsingissä. Harvoin nähdään näin korkeatasoisia…

Ei enempää artikkeleita

Ei enempää artikkeleita