Onko CRM myynnin vai asiakaspalvelun työkalu? Edelläkävijäyrityksissä asiakkuuden koko elinkaari on kaikkien ulottuvilla 

Onko CRM myynnin vai asiakaspalvelun työkalu? Edelläkävijäyrityksissä asiakkuuden koko elinkaari on kaikkien ulottuvilla 

CRM-järjestelmä on tyypillisesti ollut ennen kaikkea myynnin valtakuntaa: järjestelmä on viritetty myyntifunnelin juoksuttamiseen, prospektien, liidien, tarjousten ja sopimusten…

Asiakaspalvelu osaksi koko organisaation tekemistä – Oppeja Asiakaskokemuspäivästä – First Goal Oy

Asiakaspalvelu osaksi koko organisaation tekemistä – Oppeja Asiakaskokemuspäivästä – First Goal Oy

Wakarun järjestämä Asiakaskokemuspäivä tarjosi inspiraatiota, käytännön vinkkejä ja ajatuksia herättäviä puheenvuoroja Scandic Parkissa Helsingissä. Harvoin nähdään näin korkeatasoisia…

mistä apua kehitysprojektiin First Goal

Mistä apua kehitysprojektiin? 5 tapaa millä First Goal auttaa ratkaisemaan niin pienet kuin suuremmatkin haasteet

Asiakaspalveluliiketoiminnan kehitysprojektit voivat ajautua umpisolmuun, ja silloin herää kysymys: Mistä apua kehitysprojektiin? First Goal on asiantunteva ja teknologiariippumaton…

Ei enempää artikkeleita

Ei enempää artikkeleita