Asiakaspalvelun digitalisaatio – kumpi ratkaisee, yksittäiset vai yhteen pelaavat asiakaspalvelujärjestelmät?

Asiakaspalvelun digitalisaatio – kumpi ratkaisee, yksittäiset vai yhteen pelaavat asiakaspalvelujärjestelmät?

Monet suomalaiset organisaatiot ovat jo vuosien ajan rakentaneet digitalisaatiotaan yksittäisiin maailmanluokan kyvykkyyksin tukeutuen. Asiakaspalvelu- ja asiakkuudenhallintamaailmassa tarvittavia kyvykkyyksiä…

Unohtaako monikanavainen asiakaspalvelu asiakkaan edun – elääkö asiakaspalvelusi rinnakkaistodellisuudessa?

Unohtaako monikanavainen asiakaspalvelu asiakkaan edun – elääkö asiakaspalvelusi rinnakkaistodellisuudessa?

Monikanavaisuus on johtanut organisaatioita rinnakkaistodellisuuteen. Löydetäänkö kanavariippumattomuuden ja proaktiivisen asiakaspalvelun avulla kohti todellisuutta?  Kuvittele mielessäsi klassinen taikatemppu, jossa…

Ei enempää artikkeleita

Ei enempää artikkeleita