Asiakaspalvelun kehitysprojekti – varmista nämä viisi näkökulmaa
Tässä kirjoituksessa ei käsitellä syvemmin palikoita tai koreja. Keskitytään ratkaisuiden näkökulmasta asiakaspalvelukokonaisuuteen. Mikä on ratkaisun ydin ja mitä…
Tutustu asiantuntijoidemme näkemyksiin digitaalisesta asiakaspalvelusta ja poimi talteen oivaltavia ideoita oman organisaatiosi asiakaspalvelun kehittämiseen.
Valitse haluamasi kategoria:
Tässä kirjoituksessa ei käsitellä syvemmin palikoita tai koreja. Keskitytään ratkaisuiden näkökulmasta asiakaspalvelukokonaisuuteen. Mikä on ratkaisun ydin ja mitä…
Miltä kuulostaisi, jos asiakaspalvelijoidesi nykyiset rutiinitehtävät hoituisivat automaattisesti 24/7 ja asiakaspalveluhenkilöstö pystyisi keskittymään vaikeampien sekä enemmän arvoa tuottavien…
Monet asiakaspalveluorganisaatiot etsivät keinoja vastata asiakkaiden kysymyksiin verkko- ja mobiilipalveluissa 24/7. Suosituimmiksi työkaluiksi staattisten usein kysyttyjen kysymysten (UKK)…
Monet yritykset ja organisaatiot digitalisoivat toimintaansa, mutta miksi moni digitaalinen transformaatio ei realisoidu suunnitellusti? Koostin tähän blogikirjoitukseen keskeisiä…
Asiakasta kunnioittavilla ja asiantuntevilla toimilla on mahdollista lisätä asiakastyytyväisyyttä ja -pysyvyyttä. Tyytyväiset asiakkaat kertovat tunnetusti positiivista viestiä eteenpäin….
Lähes kaikki suuret ja keskisuuret organisaatiot näkevät hyvän asiakaspalvelun ja -kokemuksen kriittisenä menestys- ja kilpailutekijänä. Jos sinunkin organisaatiosi…
Kuinka iso joukko sinun organisaatiossasi osallistuu esimerkiksi uuden kontaktien- tai asiakkuudenhallintaratkaisun suunnitteluun, jonka aikana määritellään, miten uusi ratkaisu…
Jokainen meistä pitää siitä, että juuri minut muistetaan ja huomioidaan. Hyödyntämällä olemassa olevia asiakastietojasi kohtaamisissa eri palvelukanavissa, rakennat…
Vieläkö joku muistaa, miten toimintaa ja sen tehokkuutta mitattiin varhaisimmissa call centereissämme eli puhelinpalvelukeskuksissa? Käytetäänkö yrityksessäsi vielä samoja…
Tarjouspyynnön tekeminen on taitolaji. Ihan samoin kuin tarjouspyyntöön vastaaminen, vastauksien vertaileminen tai lopullisen valinnan tekeminen eli voittajan valinta….
Ei enempää artikkeleita
Ei enempää artikkeleita
Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.
Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.