Onko CRM myynnin vai asiakaspalvelun työkalu? Edelläkävijäyrityksissä asiakkuuden koko elinkaari on kaikkien ulottuvilla 

Onko CRM myynnin vai asiakaspalvelun työkalu? Edelläkävijäyrityksissä asiakkuuden koko elinkaari on kaikkien ulottuvilla 

CRM-järjestelmä on tyypillisesti ollut ennen kaikkea myynnin valtakuntaa: järjestelmä on viritetty myyntifunnelin juoksuttamiseen, prospektien, liidien, tarjousten ja sopimusten…

Neljä vinkkiä miten maksimoida projektin onnistuminen

Neljä vinkkiä miten maksimoida projektin onnistuminen

80 % projekteista epäonnistuu – yhä edelleen. Generatiivisen tekoäly, ja ylipäätään tekoäly, buumin kukkiessa määrä ei ainakaan ole pienentynyt. Onnistuneissa projekteissa on muutamia lainalaisuuksia, joita ei kannata jättää välistä, oli projekti kuinka pieni tai ketterä tahansa. Tässä niistä neljä.

Tekoälyn käyttötapaukset asiakaspalvelussa: vinkkejä turvalliseen ja kustannustehokkaaseen käyttöönottoon

Tekoälyn käyttötapaukset asiakaspalvelussa: vinkkejä turvalliseen ja kustannustehokkaaseen käyttöönottoon

Asiakaspalvelussa tekoäly tarjoaa merkittäviä mahdollisuuksia tehostaa prosesseja, parantaa asiakaskokemusta ja optimoida kustannuksia. Tämä artikkeli tarjoaa kattavan katsauksen siihen,…

Ei enempää artikkeleita

Ei enempää artikkeleita