Miten tulevaisuuden asiakaspalvelu toimii?
Asiakaspalvelun kehittäminen ja digitalisointi on korkealla usean organisaation prioriteettilistalla, sillä hyvä asiakaskokemus ja -tyytyväisyys sekä tehokas 24/7-asiakaspalvelutoiminta ovat…
Tutustu asiantuntijoidemme näkemyksiin digitaalisesta asiakaspalvelusta ja poimi talteen oivaltavia ideoita oman organisaatiosi asiakaspalvelun kehittämiseen.
Valitse haluamasi kategoria:
Asiakaspalvelun kehittäminen ja digitalisointi on korkealla usean organisaation prioriteettilistalla, sillä hyvä asiakaskokemus ja -tyytyväisyys sekä tehokas 24/7-asiakaspalvelutoiminta ovat…
LähiTapiolan asiantuntijat Eeva Salovaara ja Heli Uusitalo vierailivat kesällä Yhdysvalloissa Denverissä Genesyksen vuotuisessa kehitysseminaarissa. Reissu vahvisti uskoa siihen,…
Salesforcen vuosittainen Dreamforce-asiakastapahtuma San Franciscossa on nyt takana, ja kaikki ”Dreamforce-keltanokan” keskeiset havainnot ja suositukset löytyvät tästä. Eniten…
Useimmat asiakaskokemuksen ja -palvelun kanssa työtä tekevät tuntevat asiakastyytyväisyyden ja -uskollisuuden mittarit nimeltä NPS, C-SAT ja CES. Gartner…
Mitä olikaan monikanavainen asiakaspalvelu? Monelle tulevat mieleen asiakaspuhelut, sähköpostit ja chatit, joiden hoitaminen on työllistävää ja kallista hommaa,…
Asiakaspalvelussa käytetään toimijasta ja näkökulmasta riippuen sujuvasti ristiin eri termejä: contact center, asiakaspalvelu, b2b-myyntipalvelu, call center, crm, helpdesk,…
First Goal on Millan ensimmäinen oman alan työpaikka. Graafisen suunnittelijan työnä on muun muassa visualisoida työnkulkuja ja prosesseja….
Tekoäly on nyt kaikkien puheissa – jos et ole vielä käynyt työpaikalla keskustelua ChatGPT:stä, et ehkä ole käynyt…
First Goalin tuore liiketoiminta-arkkitehti Pasi Huhtala on kokenut joukkuepelaaja niin työssä kuin vapaa-ajalla. Hän aikoo tuoda projekteihin uteliasta…
Liiketoiminta-arkkitehti Anniina Valtonen liittyi uutena vahvistuksena First Goalsin tiimiin. Anniina on tehnyt monipuolisen uran teknologiayrityksissä ja syttyy asiakas-…
Asiakas haluaa palvelua helposti itselleen soveltuvilla kanavilla itselleen sopivaan aikaan. Monikanavainen asiakaspalvelu pyrkii tarjoamaan vastauksia näihin toiveisiin –…
Ei enempää artikkeleita
Ei enempää artikkeleita
Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.
Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.