Säästä rahaa ja lisää samalla myyntiä? Avuksi proaktiivinen asiakaspalvelu
Contact centerit ja helpdeskit toimivat nykyisin pääsääntöisesti reaktiivisesti eli reagoimme vasta, kun asiakas ottaa meihin yhteyttä. Väitämme, että…
Tutustu asiantuntijoidemme näkemyksiin digitaalisesta asiakaspalvelusta ja poimi talteen oivaltavia ideoita oman organisaatiosi asiakaspalvelun kehittämiseen.
Valitse haluamasi kategoria:
Contact centerit ja helpdeskit toimivat nykyisin pääsääntöisesti reaktiivisesti eli reagoimme vasta, kun asiakas ottaa meihin yhteyttä. Väitämme, että…
Liiketoiminta-arkkitehti Marko Saha haluaa, että teknologia nähdään sekä mahdollistajana, että muutoksen synnyttäjänä ja että osallistaminen on onnistumisen tärkeimpiä…
Onko yrityksesi asiakaspalvelu auki vain arkisin esimerkiksi kello 8–18? Ilahtuisivatko asiakkaasi, jos he pystyisivät hoitamaan asioitaan ja löytämään…
Hankejohtaja Juuso Ihalainen nauttii työnsä monipuolisuudesta: hankkeen saattelu päätöksestä maaliin vaatii paljon vaiheita ja moninaista yhteistyötä. Vapaa-aikaa vauhdittavat…
Digitaalisen asiakaspalvelun lupaus merkitsee asiakkaalle vaivatonta asiointia ympärivuorokautisesti ja yritykselle tehokasta asiakaspalvelutoimintaa. Kuulostaa hyvältä, mutta mitä tämä tarkoittaa…
Ohjelmistosuunnittelija Jukka Vuoksinen uskoo, että myös käyttäjiltä pitää uskaltaa vaatia jotain, kaiken ei pidä tapahtua kerran klikkaamalla. Vaikka…
Mitä sanoisit, jos yrityksesi pystyisi palvelemaan asiakkaita vuorokauden ympäri nykyisellä henkilöstömäärällä ja samaan aikaan asiakastyytyväisyys sekä myynti kasvaisi…
Asiakaskokemusarkkitehti Jarmo Airamon työpöydällä on moninaisia projekteja, kuten raportoinnin ja työvuorosuunnittelu kehittämistä. Vapaalla vievät perhe ja Lahden Kortteliliiga….
Aiemmassa kirjoituksessa Asiakaspalvelun automaatio vapauttaa aikaa arvoa tuottavaan työhön käytiin läpi työkaluja, joita voi käyttää asiakkaiden verkko- ja…
Contact center -arkkitehti Esa Laukkanen nähdään projekteissa esimerkiksi projektipäällikkönä tai asiantuntija- ja tukitehtävissä. Juttusarja esittelee First Goalin asiantuntijoita. …
Ei enempää artikkeleita
Ei enempää artikkeleita
Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.
Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.