Tekoälyn hyödyt asiakaspalvelussa

webinaari

VSP - Tekoälyn hyödyt asiakaspalvelussa Tiedot Tekoälyn hyödyt asiakaspalvelussa VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnan teknologiakumppani Elisa on toteuttanut jo useita tekoälyä hyödyntäviä automaatioratkaisuja eri toimialoilla toimivien yritysten asiakaspalveluun. Toukokuun webinaarissa jaamme arvokkaita kokemuksia, kerromme miten tekoälyn kanssa kannattaa edetä ja esittelemme konkreettisin esimerkein, miten ja miksi tekoälyä kannattaa asiakaspalvelussa hyödyntää. Katja Bäckström käy puheenvuorossaan läpi lukuja ja arvioita tekoälyavusteisen automaation...

Vapaa pääsy

Wave Wakarun webinaari – Case Apotti

webinaari

Case Apotti: Millaisista lähtökohdista on mahdollista saada upeita onnistumisia Kesto:1 t Kieli:suomi Teknologia:Oppia (GoToWebinar) 17.5.2024 Maksuton webinaari klo 9.00-10.00 Tervetuloa webinaariin Case Apotti: Kasvutarina, millaisista lähtökohdista on mahdollista saada upeita onnistumisia! Tervetuloa webinaariin, jossa apottilaiset kertovat Apotin asiakaspalvelusta! Kyseessä on hieno kasvutarina ja saamme kuulla tarkemmin, millaisista lähtökohdista on mahdollista saada upeita onnistumisia. Apotti on yksi Wave-jäsenistä ja...

Vapaa pääsy

Tekoäly sijoituksena: Miten hyödyntää tekoälyä tehokkaasti asiakaspalvelussa?

webinaari

Tervetuloa Tekoäly sijoituksena: Miten hyödyntää tekoälyä tehokkaasti asiakaspalvelussa? -webinaariin! Haluatko oppia, miten tekoäly tehostaa asiakaspalvelua? Kiinnostaako sinua, miten järjestää tietoturva-asiat tekoälyn hyödyntämisessä? Entä miten varmistat, että investointisi tekoälyyn on kannattava? Liity 23.5.2024 webinaariimme, jossa asiantuntijat avaavat tekoälyn parhaita käytäntöjä asiakaspalvelussa. Saat vastauksia kysymyksiin kuten: Kuinka voimme hyödyntää tekoälyä tehokkaasti asiakaspalvelussa? Miten varmistamme, että tekoälyä käytetään turvallisesti ja...

Salesforce World Tour Essentials Helsinki

Musiikkitalo Mannerheimintie 13 A, Helsinki, Suomi

Salesforce World Tour Essentials Helsinki Musiikkitalo | 3.6.2024 Klo 9.00-17.00 Avaimet liiketoimintasi menestyksekkääseen tulevaisuuteen ovat täällä! Tule tutustumaan uusimpiin innovaatioihimme ja kuulemaan, miten tekoäly ja datan tehokas hyödyntäminen osana ratkaisujamme muuttavat pelin eri toimialoilla. Keskitymme tekoälypöhinän sijaan konkretiaan, jolla asiakkaamme ovat jo saavuttaneet tuloksia. Koko päivän maksuttomassa tilaisuudessa on tarjolla runsaasti mahdollisuuksia kuulla asiakkaidemme kokemuksia ja oppia,...

Vapaa pääsy

Asiakaskokemuspäivä 2024

Scandic Park Mannerheimintie 46, Helsinki, Suomi

Tervetuloa Asiakaskokemuspäivä 2024 -tapahtumaan, joka pidetään 13. marraskuuta Scandic Parkissa, Helsingissä. Viime vuonna tapahtuma kokosi yhteen lähes 200 asiakaskokemuksen ammattilaista. Tämän vuoden teemat keskittyvät tiedolla johtamiseen, asiakasymmärryksen syventämiseen ja teknologian hyödyntämiseen asiakaskokemuksen parantamisessa. Tapahtuma on suunnattu liiketoimintajohdolle, myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun ammattilaisille sekä kaikille asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille. Asiakaskokemuspäivän tavoitteena on tarjota konkreettisia työkaluja...

590€

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö