Loading Events

« Kaikki Events

Tekoäly sijoituksena: Miten hyödyntää tekoälyä tehokkaasti asiakaspalvelussa?

23.5.2024 klo 09:00 - 10:00

Vapaa pääsy

Tekoäly sijoituksena: Miten hyödyntää tekoälyä tehokkaasti asiakaspalvelussa?

Tervetuloa webinaariin 23.5. klo 9 – 10.

Haluatko oppia, miten tekoäly tehostaa asiakaspalvelua? Kiinnostaako sinua, miten järjestää tietoturva-asiat tekoälyn hyödyntämisessä? Entä miten varmistat, että investointisi tekoälyyn on kannattava?

Liity 23.5.2024 webinaariimme, jossa asiantuntijat avaavat tekoälyn parhaita käytäntöjä asiakaspalvelussa. Saat vastauksia kysymyksiin kuten:

  • Kuinka voimme hyödyntää tekoälyä tehokkaasti asiakaspalvelussa?
  • Miten varmistamme, että tekoälyä käytetään turvallisesti ja luottamuksellisesti?
  • Kuinka teemme tekoälystä tuottavan investoinnin, tunnistamme sen käyttökohteet ja varmistamme onnistuneet kokeilut?

Tämä webinaari antaa sinulle konkreettisia vinkkejä tekoälyyn asiakaspalvelussa, tekoälyn turvalliseen käyttöön sekä siihen, miten tehdä tekoälystä hyvä sijoitus omassa organisaatiossasi. Webinaari toteutetaan yhteistyössä Wave-jäsen First Goalin kanssa.

Älä jää paitsi tästä mahdollisuudesta! Rekisteröidy nyt ja varmista paikkasi!

 

Webinaariasiantuntijat

Mika Hakanen on kokenut asiakaspalveluarkkitehti, jonka intohimona on taikoa maailmanluokan asiakaspalvelua eri organisaatioille. Hänellä on yli 25 vuoden kokemus asiakaspalvelun kehittämisestä niin asiakaspoluista, toimintamalleista, prosesseista, järjestelmistä, kuin muutosjohtamisesta.

Arto Koponen on kokenut asiakaspalveluarkkitehti, jonka intohimona on luoda huippuluokan asiakaskokemuksia. Hänen yli 25 vuoden mittainen ura on omistettu asiakaspalvelukeskusten kehittämiselle, ja hän auttaa mielellään mm. seuraavissa kehittämisen alueissa: asiakaspolut, toimintamallit, prosessit, järjestelmät, kollaboraatio, muutosjohtaminen.

Juho Ranta on kokenut tietoturvan ammattilainen ja yksi 2NS:n perustajaosakkaista. Juho toimii CTO:na 2NS:llä ja hän omaa tietoturva-alalta yli viidentoista vuoden kokemuksen, johon sisältyy tietoturvan johtamisen konsultointia sekä teknisiä tietoturvatestauksen toimeksiantoja merkittävillä suomalaisille organisaatioille.

First Goal Oy on vuonna 2007 perustettu digitaalisen ja monikanavaisen asiakaspalvelun kehittämiseen erikoistunut puolueeton konsultointi- ja asiantuntijayritys.

 

Katso myös

Details

Date:
23.5.2024
Time:
09:00 - 10:00
Cost:
Vapaa pääsy
Event Tags:
Website:
https://oppia.fi/webinars/1409/miten-hyodyntaa-tekoalya-tehokkaasti-asiakaspalvel

Organizer

Wakaru

Venue

webinaari

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö