Service Management Day 2024

Tervetuloa osallistumaan uuteen ja innostavaan tapahtumaan – Service Management Day 2024! Prosessipäivien vuosikymmenen kestäneen menestyksen jälkeen on aika uudistua. Niissä jalanjäljissä jatkaa tämä uusi palvelujohtamisen ammattilaistapahtuma, joka kokoaa yhteen alan tekijät organisaatioon ja rooliin katsomatta! Tapahtuma järjestetään 6.3.2024 Helsingissä, upean Wanhan Sataman yli 120-vuotiaissa tiilimakasiineissa. Nämä puitteet ja monipuolinen ohjelma tarjoavat ainutlaatuisen tilaisuuden syventyä palvelujohtamisen...

890€

Opastus Salesforce Prompt Builderin käytöstä -webinaari

Käytännön opastusta tekoälyn hyödyntämiseen tarjolla! ⭐ Ke 6.3. tarjolla opastusta Salesforcen Prompt Builderin käyttöön. Tule linjoille seuraamaan käytännössä miten tehokkaasti tekoälyn avulla luonnistuu esimerkiksi myynnin tai asiakaspalvelun mailien generoiminen CRM datan pohjalta. Leverage Generative AI to empower your employees to be more productive Elevate your AI game and learn how to create your own Generative...

Vapaa pääsy

Microsoft Discovery Day: Customer Experience Reimagined

Keilalahdentie 2-4, 02150 Espoo Helsinki, Uusimaa, Finland Keilalahdentie 2-4, Espoo

Osallistu Microsoft Discovery Day: Customer Experience Reimagined -tapahtumaan, ja pääset tutustumaan reaalimaailman strategioihin, joiden avulla voit luoda yksilöllisempiä ja verkottuneempia kokemuksia asiakassuhteiden syventämiseksi. Samalla saat tietoa asiakaskokemusratkaisun (CX) uusista ominaisuuksista, kuten Microsoft Sales Copilotista. Opit myös luomaan strategioita koko myyntisuppiloa varten hyödyntämällä seuraavan sukupolven tekoälyä ja reaaliaikaisia näkemyksiä työnkulusta. Tämän ansiosta voit kasvattaa kysyntää, solmia...

Vapaa pääsy

Asiakaskokemuspäivä 2024

Scandic Park Mannerheimintie 46, Helsinki, Suomi

Tervetuloa Asiakaskokemuspäivä 2024 -tapahtumaan, joka pidetään 13. marraskuuta Scandic Parkissa, Helsingissä. Viime vuonna tapahtuma kokosi yhteen lähes 200 asiakaskokemuksen ammattilaista. Tämän vuoden teemat keskittyvät tiedolla johtamiseen, asiakasymmärryksen syventämiseen ja teknologian hyödyntämiseen asiakaskokemuksen parantamisessa. Tapahtuma on suunnattu liiketoimintajohdolle, myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun ammattilaisille sekä kaikille asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille. Asiakaskokemuspäivän tavoitteena on tarjota konkreettisia työkaluja...

590€

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö