AI-kahvit: datavalmis myyntijohtaja webinaari sekä iltatapahtuma

webinaari

𝗔𝗜-𝗸𝗮𝗵𝘃𝗶𝘁 𝘁𝗼 𝟭𝟲.𝟭.: 𝗧𝗲𝗸𝗼𝗮̈𝗹𝘆𝗻 𝘃𝗼𝗶𝗺𝗮 𝗺𝘆𝘆𝗻𝗻𝗶𝗻 𝗷𝗼𝗵𝘁𝗮𝗺𝗶𝘀𝗲𝗻 𝗸𝗲𝗵𝗶𝘁𝘁𝗮̈𝗺𝗶𝘀𝗲𝘀𝘀𝗮̈ Tule mukaan kuulemaan ja keskustelemaan tekoälyn mahdollisuuksista ja myynnin johtamisesta! 𝟭𝟲.𝟭.𝟮𝟬𝟮𝟱 𝗷𝗮̈𝗿𝗷𝗲𝘀𝘁𝗲𝘁𝘁𝗮̈𝘃𝗮̈𝘀𝘀𝗮̈ 𝗔𝗜-𝗸𝗮𝗵𝘃𝗶𝘁-𝘄𝗲𝗯𝗶𝗻𝗮𝗮𝗿𝗶𝘀𝘀𝗮 käsitellään, miten tekoäly voi tukea myynnin johtamista, tehostaa päätöksentekoa ja luoda aitoa lisäarvoa liiketoiminnalle. Tapahtuman järjestävät yhteistyössä 180ops, Kulmia Group ja First Goal Oy - digitaalisen asiakaspalvelun asiantuntija. 𝗢𝗵𝗷𝗲𝗹𝗺𝗮: 𝟴:𝟯𝟬–𝟵:𝟯𝟬 𝗪𝗲𝗯𝗶𝗻𝗮𝗮𝗿𝗶 𝗷𝗮 𝗽𝗮𝗻𝗲𝗲𝗹𝗶𝗸𝗲𝘀𝗸𝘂𝘀𝘁𝗲𝗹𝘂 Vieraspuhujana...

Free

Tekoälyn hyödyntäminen isännöinnin toimialalla asiakaspalvelussa

Miten tekoälyä voi hyödyntää asiakaspalvelu - ja asiantuntijatehtävissä isännöinnin toimialalla Ota tekoäly avuksesi! Webinaarissa tutustutaan siihen, miten tekoälyä voi hyödyntää asiakaspalvelu - ja asiantuntijatehtävissä, erityisesti isännöintialalla. Webinaarin kesto on 1,5 tuntia klo 9-10.30. Koulutuksessa käsitellään mm. seuraavia teemoja: Tekoälystä työarjen tukiäly - Miten hyödyntää tekoälysovelluksia työssä? Missä tekoälyä kannattaa käyttää ja missä ei? Katsaus sovellusviidakkoon...

125€

AI Finland vertaissparraus – tekoälyinvestointien business case laskenta ja todentaminen

webinaari

Tervetuloa AI Finlandin vertaissparraukseen ke 22.1. klo 9-10! Vertaissparraukset ovat kuukausittaisia, interaktiivisia tapaamisia, joissa syvennytään ajankohtaisiin case-esimerkkeihin alustusten ja pienryhmäkeskusteluiden kautta. Tapahtumien teemat vaihtelevat liiketoiminnan kehittämisestä ja GenAI-innovoinnista operatiivisiin malleihin ja tuotannollistamiseen, tarjoten konkreettista inspiraatiota ja työkaluja osallistujille. Ilmoittaudu nyt Kuinka perustella tekoälyinvestointien kannattavuus ja mitata niiden onnistumista jälkikäteen? Tammikuun ensimmäisessä Vertaissparrauksessa kuulet huippukiinnostavat case-esimerkit...

Free

Rainmaker webinaari: Puhe- ja chatbotit asiakaspalvelun tukena

Puhe- ja chatbotit asiakaspalvelun tukena 📅 22.1.2025  Chat- ja puhebotit ovat tulleet jäädäkseen. Tässä webinaarissa keskustelemme siitä, mitä nämä työkalut tuovat asiakaspalveluun ja asiakaskokemukseen, ja mitä tuloksia niillä voidaan saavuttaa.  Lue lisää ja ilmoittaudu

Free

Asiakaspalvelupäivä 2025

Scandic Park Mannerheimintie 46, Helsinki, Suomi

Asiakaspalvelupäivä 2025 Tervetuloa Asiakaspalvelupäivään 11.2.2025 Hotelli Scandic Parkiin, Helsinkiin! Asiakaspalvelu on keskellä suurta murrosta. Asiakkaiden odotukset ja vaatimukset muuttuvat nopeammin kuin koskaan, ja asiakaspalvelun ammattilaisilta vaaditaan kykyä sopeutua, uudistua ja hallita monimutkaisia asiakastilanteita entistä proaktiivisemmin. Samalla asiakaspalvelu on muuttumassa yhä monipaikkaisemmaksi – työskentely voi tapahtua mistä tahansa ja joustavat palvelumallit ovat tulleet jäädäkseen. Teknologian ja...

790€

Rainmaker webinaari: Asiakaskohtaamisten laadunhallinta tekoälyn tukemana

Asiakaskohtaamisten laadunhallinta tekoälyn tukemana – vieraana Aiwon Jani Jokela! 📅 12.3.2025  Laadukkaat asiakaskohtaamiset ovat menestyksen ytimessä. Käymme läpi, kuinka tekoäly voi auttaa arvioimaan ja kehittämään asiakaspalvelutilanteita sekä tuottamaan entistä parempia asiakaskokemuksia. Lopuksi keskustelemme Asiakaspalvelupäivän 11.2.2025 anneista. Vieraana Aiwon Jani Jokela! 

Free

Asiakaspalvelun AI kahvit -webinaari

Kalenterivaraus: 10.4. Asiakaspalvelun AI-kahvit Kesäkuussa järjestämme AI-kahvit, joissa syvennymme asiakaspalvelun kehittämiseen tekoälyn avulla. Alustava aikataulu: 10.4. klo 9-11 Online Ota kalenterivaraus tästä Teemoina muun muassa: Miten tekoäly voi parantaa asiakaspalvelun saatavuutta ja laatua? Kuinka automatisointi ja henkilökohtaisuus yhdistetään? Mitä teknologian käyttöönotto vaatii prosesseilta ja tiimeiltä? Merkitse toukokuu kalenteriisi ja seuraa uutiskirjettämme lisätietojen saamiseksi! Tapahtuman järjestävät...

Free

Service Management Day

Vanha Satama Pikku Satamakatu 3-5, Helsinki, Finland

Service Management Day 2025 Tervetuloa vuoden 2025 merkittävimpään palvelujohtamisen tapahtumaan — Service Management Dayhin! Tänä vuonna purjehdimme kohti palvelujohtamisen tuntemattomia vesiä Pirates of the Caribbean hengessä. Tapahtuma järjestetään 8.5.2025 Helsingissä, teemaan sopivissa Wanhan Sataman upeissa puitteissa. Luvassa on unohtumaton päivä täynnä uusia näkökulmia, työkaluja ja ratkaisuja, jotka auttavat sinua navigoimaan palvelujohtamisen myrskyisillä merillä ja karikoissa. TEEMA...

790€

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö