Loading Events

« Kaikki Events

Tekoälyn hyödyt asiakaspalvelussa

16.5.2024 klo 09:00 - 10:00

Vapaa pääsy

VSP – Tekoälyn hyödyt asiakaspalvelussa

Tiedot

Tekoälyn hyödyt asiakaspalvelussa

VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnan teknologiakumppani Elisa on toteuttanut jo useita tekoälyä hyödyntäviä automaatioratkaisuja eri toimialoilla toimivien yritysten asiakaspalveluun. Toukokuun webinaarissa jaamme arvokkaita kokemuksia, kerromme miten tekoälyn kanssa kannattaa edetä ja esittelemme konkreettisin esimerkein, miten ja miksi tekoälyä kannattaa asiakaspalvelussa hyödyntää.

Katja Bäckström käy puheenvuorossaan läpi lukuja ja arvioita tekoälyavusteisen automaation kehittymisestä sekä sen vaikutuksista ja haasteista eri sukupolvien asiakaskäyttäytymiseen. Arttu Kalli esittelee puheenvuorossaan asiakaspalvelun automatisoinnin ratkaisuja ja mahdollisuuksia konkreettisin esimerkkitoteutuksin.

 

Ohjelma

Tekoälyratkaisut ja asiakaskokemus

Katja Bäckström, johtaja, CX Business Solutions, Elisa Oyj

Tehokkaampi monikanavainen asiakaspalvelu tekoälyn avulla

Arttu Kalli, tuoteomistaja, Elisa Desk, Elisa Oyj

 

Aika: torstaina 16.5. klo 9–10

Webinaarin puheenjohtajana toimii VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnan
liiketoimintajohtaja Jyri Pouttu.

Puhujat (3)

Jyri Pouttu Liiketoimintajohtaja
Katja Bäckström Johtaja, CX Business Solutions
Arttu Kalli Tuoteomistaja, Elisa Desk
Tiedot
to 16. toukok.
9.00 – 10.00 UTC+3
Online-tilassa

Venue

webinaari

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö