Keitä me olemme?
Olemme puolueeton asiantuntija varmistamassa sinun asiakaspalvelusi kehitysprojektien onnistumisen.
First Goal Oy on vuonna 2007 perustettu asiakaspalvelun kehittämisen asiantuntijayritys. First Goalin missiona on auttaa organisaatioita asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittämisessä.
Meille on alusta asti ollut tärkeää olla täysin puolueeton toimija asiakaspalvelumarkkinoilla, mikä on alalla poikkeuksellista. Me emme myy emmekä edusta kenenkään asiakaspalvelujärjestelmiä. Siksi voimme olla aidosti asiakkaamme puolella esimerkiksi silloin, kun valitaan asiakkaamme toiminnallisiin tarpeisiin ja ICT-ympäristöön soveltuvinta asiakaspalveluratkaisua. Asiakkaamme arvostavat puolueetonta asiantuntijuuttamme, mutta kaikkein eniten saamme kiitosta First Goalin vahvasta asiantuntijuudesta ja kokemuksesta.
First Goalin avainlukuja:
Perustettu vuonna
2007
Asiakas NPS
85
vuonna 2023
(vastaajia 27)
Liikevaihto
1,7 M€
Viime tilikaudella
Liikevaihdon kasvu
+13%
viime tilikaudella
Palvelut
Miten voimme olla avuksi?
Yritystarina
First Goal sai alkunsa toimitusjohtajamme Mika Hakasen liikeideasta auttaa yrityksiä puolueettomana asiantuntijana kehittämään contact center -toimintaa, kun monella yrityksellä tuntui olevan tyytymättömyyttä nykyisiä teknologiakumppaneitaan kohtaan. Tämä on edelleen yrityksemme ydinidea, mutta pelikenttä on laajentunut kattamaan kaikki asiakaspalvelun konsultointi- ja asiantuntijapalvelut A:sta Ö:hön.
Asiantuntijat
Kaikilla asiantuntijoillamme on vähintään 15+ vuoden kokemus asiakaspalvelun kehittämisestä. Kokenut ja osaava henkilöstö on ollut ja tulee olemaan menestyksemme kulmakivi. Asiantuntijoidemme vahva asiakaspalvelun kehittämisen asiantuntijuus yhdistettynä rautaisiin projektinvetotaitoihin varmistaa, että meidän kanssa onnistut asiakaspalvelusi kehitysprojekteissa.
Meille töihin?
Yritysten liiketoiminta ja sen myötä myös asiakaspalvelu digitalisoituu nyt voimakkaasti ja liiketoimintamme on voimakkaassa kasvussa. Jos sinulla on kokemusta asiakaskokemuksen ja/tai asiakaspalvelun kehittämisestä tai olet palvelumuotoilun ammattilainen ja osaat johtaa kehitysprojekteja, niin ota meihin yhteyttä. Kartoitetaan nopeasti, miten yhteinen pelimme voisi sujua.
Yhteistyökumppaniksi?
Oletko esimerkiksi CRM- tai Customer Engagement-ratkaisuiden toimittaja, jolta puuttuu asiakaspalvelun liiketoimintaosaamista tai -resursseja? Tai oletko palvelumuotoilua tarjoava yritys ja etsit osaavaa kumppania asiakkaasi asiakaskokemuksen tai asiakaspalvelun kehitysprojektiin? Olemme kiinnostuneita solmimaan yhteistyökumppanuuksia, joilla tuodaan laajempi palvelutarjonta yhdessä markkinoille.