Meille töihin

Haluatko mukaan tekemään ensimmäistä maalia?  

Yritysten liiketoiminta ja sen myötä myös asiakaspalvelu ja -kokemus digitalisoituvat nyt voimakkaasti ja kysyntä puolueettomille konsultointi- ja asiantuntijapalveluillemme on reippaassa kasvussa.  Jos olet CRM/CX-, Service Desk- tai Contact Center -ratkaisujen tai palvelumuotoilun ammattilainen ja osaat johtaa projekteja, niin ota yhteyttä Artoon tai Mikaan (ks. yhteystiedot alla). Kartoitetaan nopeasti, miten yhteinen pelimme voisi sujua.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö

Mitä odotamme sinulta?

  • Sinulla on 5–10 vuoden kokemus asiakaspalvelutoiminnan ja –prosessien kehittämisestä CRM-, Service Desk- tai Contact Center -ratkaisuilla  
  • Osaat taitavasti johtaa kehitys- ja käyttöönottoprojektia tai sen osa-aluetta  
  • Monitoimittajaprojektit ovat sinulle tuttuja eli osaat pitää langat käsissä, vaikka toteutukseen osallistuu monia eri osapuolia 
  • Osaat tuottaa esityksiä ja dokumentteja, joita tarvitaan toteutusprojektien läpiviennissä (esimerkiksi käyttötapauksia ja muita toiminnallisia kuvauksia sekä statusraportteja ja muita tyypillisiä projektidokumentteja) 
  • Olet myös tottunut esiintymään, kun johdat asiakkaamme toteutusprojektia 
  • Tunnet ketterät kehitysmenetelmät ja osaat sujuvasti soveltaa niitä projektien arjessa 
  • Arvostat ja edistät projekteissa aitoa asiakas-, työntekijä- ja liiketoimintalähtöisyyttä, järjestelmä- ja tekniikkalähtöisen kehittämisen sijaan 
  • “Seniori-arkkitehdin” lisäksi olemme kiinnostuneita rekrytoimaan tiimimme myös “juniori-arkkitehdin”, joka kokee ammatillista intohimoa päästä oppimaan ja kehittymään huipputason asiakaspalvelun ja asiakkuudenhallinnan kehittäjäksi. Tehtäväsi on tukea asiakasprojektiemme toteutusta esimerkiksi laatimalla esityksiä ja dokumentteja (seniorikollegoittesi opastamana) ja osallistumalla asiakaspalvelujärjestelmien testaukseen. 

Miksi meille kannattaa tulla töihin?

  • First Goal tarjoaa sinulle huikean oppimis- ja kehittymispaikan, jossa pääset johtamaan erilaisia asiakaspalvelun kehitysprojekteja nykytilakartoituksista ja järjestelmäselvityksistä kilpailutushankkeisiin ja käyttöönottoprojekteihin.
  • Puolueettomana digitaalisen asiakaspalvelun asiantuntijana et ole sidottu yhteen asiakaspalveluteknologiaan, vaan kartoitat ja suosittelet asiakkaallemme juuri hänen toimintaympäristöönsä parhaiten soveltuvat ratkaisut ja opit samalla itsekin uutta koko ajan​.
  • Teet kehitysprojekteja suoraan asiakkaillemme ja asiakas on ”pomosi” – firman “sisäistä byrokratiaa” ei ole.
  • Asiakasprojekteissa näet työsi tulokset nopeasti ja saat jatkuvasti palautetta, mitä asiakkaat tykkäävät työstäsi.
  • Palkkaus on erittäin kilpailukykyinen edellyttäen, että työsi tulokset vastaavat asiakkaidemme odotuksiin.
  • Työkaverisi ovat asiakaspalvelun sekä asiakkuuden- ja asianhallinnan huippuammattilaisia, mutta samalla myös rehellisiä, rentoja ja auttamishaluisia kavereita.
Firstgoal - Meille töihin

Innostuitko?

First Goalin kokeneet kollegat auttavat sinua onnistumaan asiakasprojekteissasi. Ota rohkeasti yhteyttä Artoon tai Mikaan ja jutellaan, olisitko sinä seuraava asiakaspalvelu- tai liiketoiminta-arkkitehtimme. 

Arto Koponen Partner

Asiakaspalveluarkkitehti

+358 40 546 6678
arto.koponen@firstgoal.fi