Asiakaspalvelujärjestelmän kilpailutus

Etsimme ja kilpailutamme Teille parhaiten soveltuvat asiakaspalveluratkaisut

Digitalisaatiossa eri prosessien ja järjestelmien tulee pelata yhteen. Siksi on tärkeää valita asiakaspalveluratkaisut, jotka integroituvat esimerkiksi yrityksesi CRM-, ERP-, HR-järjestelmien sekä työntekijöiden työasemasovellusten kanssa yhteen (esim. MS Office, Teams/Slack, jne). Kilpailutamme organisaatiosi tarpeisiin ja ICT-ympäristöösi parhaiten soveltuvat asiakaspalvelujärjestelmät. Lisäksi tunnemme toteutuneen hinnoittelun sadoissa eri asiakaspalveluratkaisuiden kilpailutuksissa, minkä avulla säästät hankintakustannuksissa.

Haluatko hyödyntää teknologiariippumattoman   
asiantuntijan apua hankintaprosessissasi?

Jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella, niin jutellaan lisää. 

Milloin?

Varmista onnistuneet järjestelmähankinnat

Oletko hankkimassa uutta asiakaspalvelujärjestelmää ja haluat varmistaa sen soveltuvuuden liiketoimintanne tarpeisiin? Kannattaako asiakaspalvelusi rakentaa Contact Center-, Service Desk- tai CRM-järjestelmän päälle? Onko tavoitteenasi lisätä asiakaspalvelunne tehokkuutta sekä tarjota parempi asiakas- ja työntekijäkokemus digitalisoimalla asioinnin kulkua?

Haluatko siilomaisten teknologiahankintojen sijaan kehittää kokonaisuutta ja löytää ratkaisuja, jotka keskustelevat keskenään? Etsitkö puolueetonta asiantuntijataloa, joka voisi auttaa sinua löytämään kustannustehokkaimman ja tarpeitanne parhaiten vastaavan ratkaisun, joka nivoutuu myös osaksi ICT-ympäristöänne?

Mitä?

Asiantuntija tukenasi koko kilpailutusprosessin ajan

Me First Goalilla autamme sinua kaikissa asiakaspalveluorganisaatiosi järjestelmähankinnoissa ja kilpailutuksissa. Kokeneet asiantuntijamme voivat auttaa sinua kirkastamaan asiakaspalvelutarpeesi ja sitä kautta löytämään organisaatiollesi parhaiten soveltuvat teknologiaratkaisut, jotka tekevät asiakaspalveluarjestasi ja IT-organisaatiosi työstä sujuvampaa.

Huolehdimme mielellämme koko kilpailutusprosessista aina nykytila- ja tarvekartoituksesta tarjouspyyntöihin ja järjestelmäkilpailutukseen, mukaan lukien tarjousvertailut ja lisätarkennukset. Toimimme myös asiantuntijana sopimusneuvotteluissa.

Me teemme jatkuvasti erilaisia asiakaspalvelujärjestelmien kilpailutuksia, joten tunnemme erittäin hyvin Suomessa käytetyt teknologiaratkaisut ja niiden toimittajat. Lisäksi tiedämme kilpailutuksissa toteutuneet hintatasot, minkä avulla saamme neuvoteltua organisaatiollesi parhaan mahdollisen hankintahinnan. 

Kenelle?

Asiakaspalveluorganisaatioiden apuna alaan katsomatta

Tarjoamme asiantuntemuksemme yritysten sekä julkishallinnon Contact Center- ja Service Desk -organisaatioiden käyttöön.

Autamme monipuolisesti eri toimialojen toimijoita rahoituksesta vähittäismyyntiin ja mediaan sekä energia-alasta kuljetukseen, matkailuun ja sosiaali- ja terveysalaan sekä kaikkia siltä väliltä.

Miksi?

Toimittajariippumatonta asiantuntija-apua

Me tunnemme asiakaspalvelun parhaat käytännöt ja niitä tukevat teknologiaratkaisut sekä paikalliset toimittajat. Tiedämme eri ratkaisujen vahvuudet, heikkoudet ja hinnoittelun sekä asiakkaalle oleelliset sopimusehdot. Kanssamme säästät siis aikaa ja rahaa sekä tietenkin varmistat, että hankittava ratkaisu soveltuu asiakas- ja liiketoimintatarpeisiisi sekä ICT-ympäristöösi. Kaikkea tekemistämme ohjaa halu ymmärtää organisaatiosi tarpeet ja sitä kautta löytää sinun näkökulmastasi paras ratkaisu.

Voimme auttaa sinua kilpailuttamaan esimerkiksi

  • Puhelinjärjestelmät ja mobiilivaihdepalveluratkaisut
  • Call Center ja Contact Center -järjestelmät
  • Service Desk -ratkaisut
  • CRM-pohjaiset asiakaspalveluratkaisut ml. asiakasportaalit (asiakkaiden omat sivut)
  • Chatbot- tai tietämyskantaratkaisut
  • Työvuorosuunnittelujärjestelmät (WFM)
  • Asiakastyytyväisyysmittausratkaisut
  • Asiakaspalvelun laadunhallinta- ja kehitysratkaisut
  • Video- ja verkkoneuvotteluratkaisut 
  • Ajanvaraus- ja asiakasohjausratkaisut
  • Asiakaspalvelun automaatioratkaisut
  • Muut monikanavaisen asiakaspalvelun tuottamiseen liittyvät järjestelmät 

CRM-järjestelmä asiakaspalvelutoiminnan keskiöön?

Kyllä vain!

Yhä useammat yritykset siirtyvät käyttämään CRM-järjestelmää myös asiakaspalvelutoiminnassaan, jolloin myös yhteistyö esimerkiksi myynnin, markkinoinnin ja muiden sisäisten funktioiden kanssa helpottuu huomattavasti. Me tunnemme perinteisten Contact Center- ja Service Desk -järjestelmien lisäksi myös CRM-järjestelmät ja tiedämme, miten ne voidaan valjastaa asiakaspalvelun tarpeisiin.

Ota yhteyttä, mikäli haluat laajentaa CRM:n käyttöä ja tehdä siitä työkalun kaikkien asiakaskohtaamisten käsittelyyn.

Haluatko laajentaa CRM:n käyttöä ja tehdä siitä työkalun kaikkien asiakaskohtaamisten käsittelyyn?