Asiakaspalvelun kartoitukset ja suunnittelu
Saat ammattilaisen laatiman konkreettisen suunnitelman asiakaspalvelun kehittämiseen.
Kartoitamme asiakaspalvelusi nykytilanteen ja luomme asiakaspalvelullesi vision sekä konkreettisen kehityssuunnitelman, jonka avulla nostat asiakaspalvelun yrityksesi kilpailuvaltiksi.
Varaa aika Pasin kalenterista ja pääset heti alkuun asiakaspalvelusi ja -järjestelmiesi nykytilanteen kartoituksessa.
Milloin?
Tavoitteena kehittää digitaalista ja monikanavaista asiakaspalvelua
Miten asiakaspalvelunne toimii yrityksessänne tällä hetkellä verkossa, puhelimessa ja muissa kanavissa? Onko organisaatiollasi tarve uudistaa asiakaspalvelua, mutta omat resurssit eivät riitä siihen? Tarvitsetko kehitysprojektiisi mukaan ulkopuolista asiantuntijanäkemystä?
Ehkä suunnittelet organisaatiosi asiakaspalvelun digitalisointia eli 24/7-itsepalvelua ja automaation hyödyntämistä osana henkilökohtaista palvelua? Haluat luoda paremman asiakaskokemuksen? Tai sinua mietityttää, miten hyvin nykyiset asiakaspalvelujärjestelmät tukevat näitä tavoitteita?
Mitä?
Oikea suunta asiakaspalvelun kehittämiselle
Hyvä asiakaspalvelu ja asiakaskokemus on yksi tärkeimmistä kilpailutekijöistä riippumatta siitä, missä kanavissa se tapahtuu.
Avullamme löydät oikean suunnan monikanavaisen asiakaspalvelun kehittämiselle, oli kyseessä sitten yksittäinen kehityskohde, kuten asiakaspalvelun raportointi tai työvuorosuunnittelu, tai koko asiakaspalvelutoiminta asiakaspolkuineen, prosesseineen ja järjestelmineen.
Kartoitamme asiakaspalvelusi nykytilanteen haastattelemalla henkilöstöä, tiiminvetoa, johtoa ja tarvittaessa sidosryhmien avainhenkilöitä. Haastatteluita täydennetään erilaisilla verkkokyselyillä. Tiedonkeruun pohjalta luomme asiakaspalvelun toiminnallisen vision 3–5 vuoden päähän ja laadimme sinulle konkreettisen kehityssuunnitelman sen toteuttamiseksi: asiakaspolut, asiakaspalveluprosessit ja toimintamallit sekä asiakaspalvelujärjestelmät, jotka soveltuvat nykyiseen ICT-ympäristöösi.
Halutessasi jalkaudumme osaksi organisaatiotasi rakentamaan kanssasi uudet asiointipolut, kilpailuttamaan tarvitsemasi teknologiaratkaisut ja ottamaan uudet toimintatavat käyttöön.
Kenelle?
Yritysten ja julkishallinnon asiakaspalveluorganisaatioiden tukena
Me First Goalilla voimme auttaa asiakaspalveluorganisaatiotasi, kun tavoitteenasi on helpottaa ja modernisoida monikanavaista asiakaspalvelua 24/7.
Palvelemme kattavasti sekä eri toimialojen yrityksiä että julkishallinnon toimijoita, joilla on Contact Center- tai Service Desk -toimintaa tai pienimuotoisempaa asiakaspalvelutoimintaa.
Miksi?
Toimittajariippumatonta asiantuntija-apua
Asiakaspalvelun kartoitus on erinomainen tapa selvittää operatiivisen asiakaspalvelutoiminnan sekä asiakaspalvelussa käytettävien teknologioiden nykytila ulkopuolisen asiantuntijan avulla.
Kokonaisvaltainen näkemys nykytilasta
Nykytilakartoitus ja kehityssuunnitelma antavat kattavan kokonaiskuvan asiakaspalvelusi tilanteesta ja kehitystarpeista. Huomiomme sekä palvelupolkujen, asiakaspalveluprosessien ja -järjestelmien uudistamistarpeet että asiakaspalveluhenkilöstön toimintamallien muutos- tai koulutustarpeet. Tarjoamme työkaluja myös muutosjohtamisen tueksi.
Selkeät kehitysehdotukset
Kokeneen asiantuntijan avulla saat paremman käsityksen asiakaspalvelusi kehitystarpeista ja -mahdollisuuksista sekä arvokasta tietoa jatkotoimenpiteitä varten. Rakennamme avuksesi vaiheittaisen kehityssuunnitelman, joka sisältää konkreettiset ja selkeät toimenpide-ehdotukset, joiden avulla asiakaspalvelua on helppo lähteä kehittämään systemaattisesti.
Asiakaspalvelu menestyksen kulmakiveksi
Kehittämällä monikanavaista asiakaspalvelua tuotat sekä parempia asiakas- että työntekijäkokemuksia ja sinulla on mahdollisuus nostaa asiakaspalvelu yrityksesi kilpailuvaltiksi ja yhdeksi menestyksen tärkeimmäksi kulmakiveksi. Asiakaspalveluasi kehittämällä voit myös tehostaa liikevaihdon kasvua ja saavuttaa merkittäviä kustannussäästöjä.