Asiakaspalvelujärjestelmän kilpailutus
Etsimme ja kilpailutamme Teille parhaiten soveltuvat asiakaspalveluratkaisut
Digitalisaatiossa eri prosessien ja järjestelmien tulee pelata yhteen. Siksi on tärkeää valita asiakaspalveluratkaisut, jotka integroituvat esimerkiksi yrityksesi CRM-, ERP-, HR-järjestelmien sekä työntekijöiden työasemasovellusten kanssa yhteen (esim. MS Office, Teams/Slack, jne). Kilpailutamme organisaatiosi tarpeisiin ja ICT-ympäristöösi parhaiten soveltuvat asiakaspalvelujärjestelmät. Lisäksi tunnemme toteutuneen hinnoittelun sadoissa eri asiakaspalveluratkaisuiden kilpailutuksissa, minkä avulla säästät hankintakustannuksissa.
Haluatko hyödyntää teknologiariippumattoman
asiantuntijan apua hankintaprosessissasi?
Jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella, niin jutellaan lisää.
Milloin?
Varmista onnistuneet järjestelmähankinnat
Oletko hankkimassa uutta asiakaspalvelujärjestelmää ja haluat varmistaa sen soveltuvuuden liiketoimintanne tarpeisiin? Kannattaako asiakaspalvelusi rakentaa Contact Center-, Service Desk- tai CRM-järjestelmän päälle? Onko tavoitteenasi lisätä asiakaspalvelunne tehokkuutta sekä tarjota parempi asiakas- ja työntekijäkokemus digitalisoimalla asioinnin kulkua?
Haluatko siilomaisten teknologiahankintojen sijaan kehittää kokonaisuutta ja löytää ratkaisuja, jotka keskustelevat keskenään? Etsitkö puolueetonta asiantuntijataloa, joka voisi auttaa sinua löytämään kustannustehokkaimman ja tarpeitanne parhaiten vastaavan ratkaisun, joka nivoutuu myös osaksi ICT-ympäristöänne?
Mitä?
Asiantuntija tukenasi koko kilpailutusprosessin ajan
Me First Goalilla autamme sinua kaikissa asiakaspalveluorganisaatiosi järjestelmähankinnoissa ja kilpailutuksissa. Kokeneet asiantuntijamme voivat auttaa sinua kirkastamaan asiakaspalvelutarpeesi ja sitä kautta löytämään organisaatiollesi parhaiten soveltuvat teknologiaratkaisut, jotka tekevät asiakaspalveluarjestasi ja IT-organisaatiosi työstä sujuvampaa.
Huolehdimme mielellämme koko kilpailutusprosessista aina nykytila- ja tarvekartoituksesta tarjouspyyntöihin ja järjestelmäkilpailutukseen, mukaan lukien tarjousvertailut ja lisätarkennukset. Toimimme myös asiantuntijana sopimusneuvotteluissa.
Me teemme jatkuvasti erilaisia asiakaspalvelujärjestelmien kilpailutuksia, joten tunnemme erittäin hyvin Suomessa käytetyt teknologiaratkaisut ja niiden toimittajat. Lisäksi tiedämme kilpailutuksissa toteutuneet hintatasot, minkä avulla saamme neuvoteltua organisaatiollesi parhaan mahdollisen hankintahinnan.
Kenelle?
Asiakaspalveluorganisaatioiden apuna alaan katsomatta
Tarjoamme asiantuntemuksemme yritysten sekä julkishallinnon Contact Center- ja Service Desk -organisaatioiden käyttöön.
Autamme monipuolisesti eri toimialojen toimijoita rahoituksesta vähittäismyyntiin ja mediaan sekä energia-alasta kuljetukseen, matkailuun ja sosiaali- ja terveysalaan sekä kaikkia siltä väliltä.
Miksi?
Toimittajariippumatonta asiantuntija-apua
Me tunnemme asiakaspalvelun parhaat käytännöt ja niitä tukevat teknologiaratkaisut sekä paikalliset toimittajat. Tiedämme eri ratkaisujen vahvuudet, heikkoudet ja hinnoittelun sekä asiakkaalle oleelliset sopimusehdot. Kanssamme säästät siis aikaa ja rahaa sekä tietenkin varmistat, että hankittava ratkaisu soveltuu asiakas- ja liiketoimintatarpeisiisi sekä ICT-ympäristöösi. Kaikkea tekemistämme ohjaa halu ymmärtää organisaatiosi tarpeet ja sitä kautta löytää sinun näkökulmastasi paras ratkaisu.
Puolueettomuus
Olemme teknologiatoimittajista riippumaton asiantuntija, mikä tarkoittaa, että saat meiltä puolueettoman näkemyksen juuri sinun organisaatiosi tarpeisiin soveltuvista teknologiratkaisuista. Olemme sinun puolellasi ja näkemystämme ohjaavat aidosti asiakaspalveluorganisaatiosi tarpeet, toimintamallit ja -prosessit sekä työntekijä- ja asiakaskokemus.
Toimittajatuntemus
Tunnemme kaikki tärkeimmät asiakaspalvelujärjestelmien valmistajat ja meillä on hyvät yhteydet paikallisiin toimittajiin Suomessa. Olemme kokeneita neuvottelijoita ja valvomme sinun etujasi koko kilpailutus- ja neuvotteluprosessin ajan. Tunnemme eri toimittajien toteutuneet järjestelmähinnat ja pystymme näin varmistamaan, ettet maksa turhasta.
Järjestelmäosaaminen
Laaja-alainen järjestelmäosaamisemme ulottuu puhelin-, Contact Center- ja Service Desk -järjestelmistä CRM-asiakaspalveluratkaisuihin ja niiden asiakaspalvelulliseen hyödyntämiseen sekä eri teknologioiden välisiin integraatioihin. Autamme varmistamaan, että teknologiavalinnat muodostavat saumattoman kokonaisuuden, joka tukee asiakaspalvelusi prosesseja ja soveltuu yrityksesi nykyiseen IT-ympäristöön.
Asiakaspalvelukokemus
Teknisen osaamisen lisäksi meillä on vahva kokemus asiakaspalvelutoiminnasta ja olemme olleet mukana monissa kymmenissä erilaisissa asiakaspalvelun kehitysprojekteissa. Tunnemme kattavasti erilaiset asiakaspalvelun digitaaliset toimintamallit, asiakaspolut sekä -prosessit, ja teknologioiden rinnalla kohdistammekin aina katseemme myös asiakaspalveluun kokonaisuutena.
Voimme auttaa sinua kilpailuttamaan esimerkiksi
CRM-järjestelmä asiakaspalvelutoiminnan keskiöön?
Kyllä vain!
Yhä useammat yritykset siirtyvät käyttämään CRM-järjestelmää myös asiakaspalvelutoiminnassaan, jolloin myös yhteistyö esimerkiksi myynnin, markkinoinnin ja muiden sisäisten funktioiden kanssa helpottuu huomattavasti. Me tunnemme perinteisten Contact Center- ja Service Desk -järjestelmien lisäksi myös CRM-järjestelmät ja tiedämme, miten ne voidaan valjastaa asiakaspalvelun tarpeisiin.
Ota yhteyttä, mikäli haluat laajentaa CRM:n käyttöä ja tehdä siitä työkalun kaikkien asiakaskohtaamisten käsittelyyn.