Asiakaspalvelun kehittämisen palvelut
Kokeneiden asiantuntijoidemme avulla onnistut asiakaspalvelusi kehitysprojekteissa
Asiantuntijamme ovat tehneet vuodesta 2007 lähtien useita satoja asiakaspalvelun kehitysprojekteja, joista kertyneitä oppeja hyödynnämme ja innovoimme jatkuvasti uusissa asiakasprojekteissamme.
Alla on lyhyt kuvaus tyypillisimmistä asiantuntijapalveluistamme, mutta mikään asiakaspalvelun kehitysalue ei ole meille vieras. Ota siis rohkeasti yhteyttä ja keskustellaan sinun asiakaspalvelusi kehitystarpeista. Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat luonnollisesti maksuttomia, mutta saat jo niistä ajatuksia reppuusi, vaikket meidän kanssamme jatkaisikaan sen pidemmälle tällä kertaa.
Jätä yhteydenottopyyntö!
Palvelut
Miten voimme olla avuksi?
Saat ammattilaisen laatiman konkreettisen suunnitelman asiakaspalvelusi kehittämiseen
Osallistavan ja systemaattisen kartoitusprojektimme avulla saat ammattilaisen näkemyksen asiakaspalvelusi nykytilanteesta. Luomme asiakaspalvelullesi kehitysstrategian, vision ja konkreettisen kehityssuunnitelman, jonka mukaisesti kehität asiakaspalveluasi pitkäjänteisesti ja laaja-alaisesti. Samalla minimoit kehittämisen harha-askeleet eli vältät siilomaista kehittämistä ja säästät kehityskustannuksissa.
Etsimme ja kilpailutamme Teille parhaiten soveltuvat asiakaspalveluratkaisut
Autamme sinua kaikissa asiakaspalvelun teknologia-hankinnoissa. Puolueettomana asiantuntijana etsimme ja kilpailutamme organisaatiollesi parhaiten soveltuvat teknologiaratkaisut, jotka tekevät asiakaspalveluarjestasi ja IT-organisaatiosi työstä sujuvampaa. Samalla säästät hankintakustannuksissa, sillä me tunnemme toteutuneen hinnoittelun muissa vastaavissa hankkeissa.
Saamme asiakaspalvelun kehitys- ja käyttöönottoprojektisi onnistumaan
Asiakaspalvelun kehitys- ja käyttöönottoprojekteissa on tärkeää, että asiakaspolut, työntekijät, prosessit ja järjestelmät nivotaan toimimaan yhteen – pelkkä järjestelmäkehitys ei riitä. Vahva asiantuntijuutemme yhdistettynä rautaisiin projektinvetotaitoihin varmistaa, että asiakaspalvelun kehitysprojektisi menee maaliin sovitussa laajuudessa, aikataulussa ja budjetissa.
Muut asiakaspalvelun kehittämisen palvelut: sparraus, koulutus, auditoinnit, konseptointi…
Tarjoamme kehitystukea, koulutusta, sparrausta, auditointia ja konseptointia juuri siihen asiakaspalvelun osa-alueeseen, jota sinä haluat kehittää. Osaamisemme kattaa niin asiakaspolkujen suunnittelun, operatiivisten toimintamallien ja prosessien uudistamisen kuin näitä tukevat teknologiaratkaisut ja integraatiot. Hallitsemme myös muutosjohtamisen työkalut osana projektejamme.