Rainmaker webinaari: Asiakaskohtaamisten laadunhallinta tekoälyn tukemana

Asiakaskohtaamisten laadunhallinta tekoälyn tukemana – vieraana Aiwon Jani Jokela! 📅 12.3.2025  Laadukkaat asiakaskohtaamiset ovat menestyksen ytimessä. Käymme läpi, kuinka tekoäly voi auttaa arvioimaan ja kehittämään asiakaspalvelutilanteita sekä tuottamaan entistä parempia...

Free

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö