Viimeiset menneet Tapahtumat

Workforce Engagement Management (WEM): Älykäs AI – Ihminen ensin, sitouta työntekijöitä paremmin

Tervetuloa Älykäs AI - Ihminen ensin: Työntekijöiden sitoutumisen parantaminen tekoälyn aikakaudella -webinaariin! Tutustu siihen, miten tekoälypohjaiset Workforce Engagement Management (WEM) -työkalut auttavat yhteyskeskuksia tasapainottamaan inhimillisen kosketuksen ja älykkään automaation välillä. Tutkimukset osoittavat, että toistuvat aikataulutustehtävät voivat vähentää tehokkuutta 30–40 prosenttia, etenkin kun agenttien yksilöllisiä taitoja, mieltymyksiä ja ruuhkahuipputarpeita ei oteta huomioon. Tässä webinaarissa näytämme, miten uusimmat WEM-innovaatiot...

Free

Tekoälyllä kilpailuetua tapahtuma 28.11.2024

HUONE Kluuvi 4. kerros, Kluuvikatu 7, Helsinki

Tekoälyllä kilpailuetua Tekoälyllä kilpailuetua -tapahtuma tarjoaa ajankohtaista tietoa tekoälyn strategisesta hyödyntämisestä liiketoiminnassa. Olit sitten asiantuntija tai yritysjohtaja, tapahtuma tarjoaa konkreettisia työkaluja ja esimerkkejä siitä, miten tekoälyä voidaan integroida organisaation prosesseihin ja palveluihin. Kuule menestyneiden yritysten kokemuksista ja opi rakentamaan tekoälyn avulla kestävää kilpailuetua. Vuosi 2024 on tekoälyn aikakauden alku, ja nyt on aika ottaa askel eteenpäin....

490€

Magic – itSMF Finlandin vuosikonferenssi 2024

Kalastajatorppa Helsinki

Magic – itSMF Finlandin vuosikonferenssi 2024 Tule mukaan palvelujohtamisen ajankohtaistapahtumaan 26.–27.11.2024 Hotelli Hilton Kalastajatorpalle Helsingissä! ItSMF Finland on itsenäinen ja voittoa tavoittelematon yhdistys, jonka tavoitteena on yhdistää ihmisiä ja organisaatioita, jakaa tietoa ja tehdä tutkimustyötä palvelujohtamisen alueella. Vuosikonferenssi on avoin kaikille palvelujohtamisesta kiinnostuneille. Konferenssi sopii myös englanninkielisille osallistujille. Ohjelmaan tulee molempien päivien ajalle englanninkielisiä puheenvuoroja....

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö