- This event has passed.
Tekoäly asiakaskokemuksen uudistaja -seminaari
09.4.2024 klo 08:00 - 13:00
FreeTekoäly asiakaskokemuksen uudistaja
Miten tekoälyä voidaan hyödyntää maksimaalisesti säilyttäen samalla inhimillinen kosketus asiakaspalvelussa.
ILMOITTAUDU MUKAAN SEMINAARIIN
Tervetuloa Scandic Helsinki HUBiin (Annankatu 18) aamupäivän seminaariin tiistaina 9.4.2024 inspiroitumaan ja kuulemaan asiantuntijapuheenvuoroja sekä asiakkaidemme kokemuksia tekoälyagenteista, ääniohjauksen hyödyistä, GenAI:n tuomista mahdollisuuksista sekä kanavastrategiasta ja sen hallinnoinnista Front AI:n reChanneld-ratkaisun avulla.
Ohjelma:
8:00-9:00
Aamiainen tarjolla
9:00-9:10
Tilaisuuden avaus
Jari Annala
9:10-9:40
Harnessing the Potential of GenAI for Enterprise Conversational AI: Enabling Control
and Enhancing Customer Experiences.
Rasmus Hauch, Chief Technology Officer at boost.ai
9:40-10:10
The new dimensions of customer communication: AI Chatbot Netta serves Nets’ customers in six languages with text and voice in all Nordic countries.
Jan Hayden-Jensen, Nets
Tauko
10:30-11:00
reChanneld – Näin ohjaat 80% asiakaskohtaamisista optimaaliseen kanavaan parantaen asiakaskokemusta ja puolittaen kustannukset.
Matti Toivonen CXO, Front AI
11:00-11:20
Demopiste: Boost.AI GenAI Flow
11:20-12:20
Lounas
Ilmoittaudu nyt!
Aamiaisseminaari on kutsuvieraillemme maksuton. Paikkoja on rajoitetusti, varaa omasi heti.
Lisätietoja tapahtumasta saat Marko Vanhatalolta, p. +358 400 582 456 marko.vanhatalo@front.ai.
Linkki tapahtumasivulle https://front.ai/seminaari-tekoaly-asiakaskokemuksen-uudistaja/