- This event has passed.
Tekoälyn hyödyt asiakaspalvelussa
16.5.2024 klo 09:00 - 10:00
FreeTiedot
Tekoälyn hyödyt asiakaspalvelussa
VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnan teknologiakumppani Elisa on toteuttanut jo useita tekoälyä hyödyntäviä automaatioratkaisuja eri toimialoilla toimivien yritysten asiakaspalveluun. Toukokuun webinaarissa jaamme arvokkaita kokemuksia, kerromme miten tekoälyn kanssa kannattaa edetä ja esittelemme konkreettisin esimerkein, miten ja miksi tekoälyä kannattaa asiakaspalvelussa hyödyntää.
Katja Bäckström käy puheenvuorossaan läpi lukuja ja arvioita tekoälyavusteisen automaation kehittymisestä sekä sen vaikutuksista ja haasteista eri sukupolvien asiakaskäyttäytymiseen. Arttu Kalli esittelee puheenvuorossaan asiakaspalvelun automatisoinnin ratkaisuja ja mahdollisuuksia konkreettisin esimerkkitoteutuksin.
Ohjelma
Tekoälyratkaisut ja asiakaskokemus
Katja Bäckström, johtaja, CX Business Solutions, Elisa Oyj
Tehokkaampi monikanavainen asiakaspalvelu tekoälyn avulla
Arttu Kalli, tuoteomistaja, Elisa Desk, Elisa Oyj
Aika: torstaina 16.5. klo 9–10
Webinaarin puheenjohtajana toimii VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnan
liiketoimintajohtaja Jyri Pouttu.