- This event has passed.
Professio: Tekoäly & Asiakaspalvelu 2024
03.9.2024 klo 08:30 - 16:00
795€3.9.2024 | Hybriditapahtuma: Keilaranta 1 Business Park, Espoo
Palvelu, joka palvelee sinua – 24/7
Tekoäly tässä hei, kuinka voin olla avuksi? AI tekee oikein hyödynnettynä käyttäjästään asiakaspalvelugurun – sen voisi oikeastaan sanoa olevan asiakaspalvelija, joka palvelee sinua 24/7.
Hetki sitten tämä kuulosti vuodelta 2050, nyt tekoäly on kuitenkin yhtä välttämätön kuin internet. Tekoäly & Asiakaspalvelu 2024 -tapahtuma avaa ovet tärkeimmille näkökulmille, työkaluille, keskusteluille ja ratkaisuille.
Case-esimerkkien, inspiroivien haastatteluiden ja puheenvuorojen kautta syntyvät tärkeimmät oivallukset
Tapahtuma kokoaa yhteen sadat asiakaspalvelun ammattilaiset – päivän aikana puhututtavat tekoälyn vaikutukset työntekemiseen, johtamiseen ja asiakkaiden odotuksiin, AI:n rooli personoidussa asiakaskokemuksessa, lisäarvon luominen AI-chatbottien avulla, tärkeimmät tekoälytyökalut alan näkökulmasta ja vastuullisuus tekoälyn tarjoamassa asiakaspalvelussa.
Katso uunituore agenda 2024 ja varmista paikkasi tapahtumassa.
Tapahtuma on osa Tekoäly Akatemiaa – lue lisää täältä.
OSTA LIPUT
Super Early Bird -liput ovat myynnissä – varmista omasi ajoissa ennen hintojen nousemista.
Saat -10 % ryhmäalennuksen vähintään 3 hengen tiimeille.
Ohjelma
- 9.05 CASE S-Pankki
Tekoäly ja asiakaspalvelun murros – uhka vai mahdollisuus? Sari Hammari,
asiakaspalvelujohtaja, S-pankki
- Miten tekoälyn kehitys vaikuttaa työntekemiseen, johtamiseen ja asiakkaiden odotuksiin?
- Miten valmistautua asiakaspalvelun murrokseen?
- Case esimerkki S-Pankin asiakaspalvelun muutosmatkasta
- 9.45 PUHEENVUORO
- Vain personoitu asiakaskokemus ratkaisee – miten varmistat onnistumisen? Jaakko Lempinen,
Asiakaskokemuspäällikkö, Strategia&Asiakkuus, Yle
- Tekoälyn hyödyntäminen ja sen rooli personoidussa asiakaskokemuksessa
- 10.15 TAUKO JA VERKOSTOITUMISTA
- Virkistäydy kupillisella kahvia ja verkostoidu kollegoidesi kanssa
- 10.45 PUHEENVUORO
- Mullistava asiakaspalvelu verkkokaupassa: Lisäarvon luominen AI-chatbottien avulla Markku Korkiakoski,
CEO, Vilkas Group
- Miten AI-chatbotit ymmärtävät ja mukautuvat asiakkaan käyttäytymiseen tarjoten personoitua apua ja parantaen asiakastyytyväisyyttä.
- AI-chatbotit tehostavat asiakaspalveluprosesseja verkkokaupassa, vähentäen vastausaikoja ja operatiivisia kustannuksia.
- AI-chatbottien kehittyvistä kyvyistä, mukaan lukien ennakoiva analytiikka ja proaktiivinen palvelu, asiakastarpeiden ennustamiseksi ja täyttämiseksi verkkokaupassa.
- 11.25 CASE: B2B
- Tekoäly liittää SFS standardit Etteplanin vaativan suunnittelutyön prosessiin Meri Valtiala,
Technical Adviser, SFS Suomen Standardit Tero Hämeenaho,
AI Program director & Head of Additive manufacturing, Etteplan
- Ota kaikki irti tekoälyinvestoinnista yhdistämällä yrityksen eri aineistot
- Varmista asiakaskokemuksesi tasalaatuisuus hyödyntämällä tekoälyä
- Strateginen tekoälykumppanuus tuo tehokkuutta ja lisää tarkkuutta ihmistä unohtamatta
- 12.00 LOUNAS JA VERKOSTOITUMISTA
- Pistäydy lounaalla ja tapaa kollegoitasi
- 13.00 PUHEENVUORO
- Hyödynnä tulevaisuuden tekoälytyökalujen kirjo Antti “Andy” Törrönen,
arvostettu tekoälykonsultti & Managing Director, Kwork
- Mitä tekoälytyökaluista tulisi tietää nyt?
- chat-työkalut
- tekstieditorit
- lomakepohjaiset työkalut
- 13.30 CASE Klarna
- Tekoälyn hyödyntäminen kansainvälisessä asiakaspalvelussa Elisa Christersson,
maajohtaja, Klarna
- Käytössä oleva tekoälyohjelmisto hoitaa kaksi kolmasosaa kaikista asiakaspalvelun yhteydenotoista.
-
Tekoälypalvelulla tarkkuutta ja nopeutta asiakaspalveluun.
-
Tekoäly avusteinen asiakaspalvelu toimii 35 eri kielellä
- Mitä muuta konkreettista hyötyä tekoäly tarjoaa asiakaspalveluun?
- 14.00 TAUKO JA VERKOSTOITUMISTA
- Virkistäydy kupillisella kahvia ja verkostoidu kollegoidesi kanssa
- 14.30 PUHEENVUORO
- Tekoälyn implementointi asiakaspalveluun Päivi Karesjoki,
Head of Data and AI Advisory, Capgemini
- 15.00 KEYNOTE
- Tulevaisuuden uusimmat teknologiset edistysaskeleet asiakaspalvelussa Tuomas Syrjänen,
Vuoden Johtaja, datan ja tekoälyn hyödyntämisen suunnannäyttäjä, Chief AI Officer, Futurice