Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Asiakaskokemus 2024 tapahtuma Professio

10.12.2024 klo 08:00 - 11.12.2024 klo 15:30

795€ - 1295€

10. – 11.12.2024 | Hybriditapahtuma: Kulttuurikasarmi, Helsinki

Asiakaskokemus 2024 tapahtuma

5 tähden elämyksiä – satojen alan ammattilaisten voimin.

Alan ammattilaisille suunnattu huipputapahtuma tarjoaa kiinnostavimmat puheenvuorot ja syventävät keskustelut nykypäivän asiakaskokemuksesta – kahden päivän tiiviissä paketissa.

Satojen ammattilaisten toive: näihin polttavan kuumiin aiheisiin saadaan 2024 vastauksia

Suurennuslasin alle saadaan tänä vuonna arvon luominen koko asiakaspolun ajan, onnistumisen analysointi ja mittarit, harmaasta imagosta somehitiksi – tärkeimmät työkalut,tekoälyn ja automaatio laajempi käyttöönotto. Kuulemme myös CASE-esimerkkejä timanttisista asiakaskokemusstrategioista, emotionaalisen yhteyden luomisesta asiakkaisiin ja siitä, miten integroidaan kestävän kehityksen periaatteet asiakaskokemukseen onnistuneesti.

SUPER EARLY BIRD -liput myynnissä nyt – varmista paikka tiimillesi heti. https://events.professio.fi/event/l0JBg

2024 tapahtuman juontaa:

Nina Rahkola, dokumentaristi, toimittaja 

Nina Rahkola on dokumentaristi ja toimittaja, joka on juontanut useita ajankohtaisohjelmia suomalaisessa televisiossa. Hän on saanut palkintoja dokumenttiprojekteistaan, joissa hän tapaa ihmisiä ympäri maailmaa, mukaan lukien Irakissa ja Yhdysvalloissa. Rahkolaa tunnetaan intensiivisistä, mutta inhimillisistä haastatteluistaan poliitikkojen ja suomalaisten julkkisten kanssa eri elämänaloilta.

 

 

Tiedot

Alkaa:
10.12.2024 klo 08:00
Loppuu:
11.12.2024 klo 15:30
Hinta:
795€ - 1295€
Tapahtuma tagia:
Kotisivu:
https://professio.fi/product/asiakaskokemus/

Järjestäjä

Professio
Näytä Järjestäjä WWW-sivusto

Tapahtumapaikka

Kulttuurikasarmi
Narinkka 2
Helsinki, 00100
+ Google Map

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö