Seminaari 20.11.2024 | Scandic Helsinki HUB – TÄYNNÄ
Asiakaskokemuksen
Tulevaisuus
Generatiivisen tekoälyn virtuaaliagentit ja asiakaslähtöinen kanavahallinta
Haluatko olla edelläkävijä generatiivisen tekoälyn hyödyntämisessä asiakaspalvelun automatisoinnissa ja asiakkaiden ohjaamisessa tehokkaimpiin palvelukanaviin? Liity seuraamme kuulemaan, miten alan johtavat yritykset yhdistävät tekoälyn ja ihmisälyn luodakseen saumattoman asiakaskokemuksen!
Kutsumme sinut Scandic Helsinki HUBiin (Annankatu 18) keskiviikkona 20.11.2024 inspiroivaan aamupäivän seminaariin. Ohjelmassa on asiantuntijapuheenvuoroja ja asiakkaidemme kokemuksia. Kuulet asiakkaan käytännön kokemuksia generatiivisen tekoälyn käytöstä niin asiakasrajapinnassa kuin asiakaspalvelijana tuotantoympäristössä.
Opi, kuinka keskusteleva tekoäly suurten kielimallien (LLM) tuella mullistaa virtuaaliagentit monimutkaisissa, useita brändejä sisältävissä ympäristöissä. Tutustu siihen, miten generatiivinen tekoäly parantaa virtuaaliagentteja mahdollistaen älykkäämmät ja tehokkaammat keskustelut, ja kuinka älykäs kanavahallinta voi nostaa asiakaspalvelun laatua samalla vähentäen toimintakustannuksia. Henry Iversen, Boost.ai:n kaupallinen johtaja ja perustaja, esittelee asiakkailla toteutettuja käyttötapauksia, jotka osoittavat generatiivisen tekoälyn hyödyt asiakkaille ja työntekijöille. Lisäksi hän jakaa vinkkejä menestyksekkään generatiivisen tekoälyn strategian toteuttamiseen.
8:00-9:00 | Aamiainen ja verkostoituminen 9:00-9:10 | Tilaisuuden avaus, Matti Toivonen, CXO, Front AI 9:10-9:55 | “Sanoman keskustelevan tekoälyn projekti: Monibrändiympäristön haasteet ja ratkaisut generatiivisella tekoälyllä höystettynä” Henriikka Koponen, Customer Service Development Manager ja Pauliina Makkonen, Director, Telesales and Customer Service 9:55-10:20 | “The Future of GenAI enabled Conversations” Henry Vage Iversen, Co-Founder & CCO, Boost.ai 10:20-10:45 | Tauko ja verkostoituminen 10:45-11:30 | “S-Pankin reChanneld-kanavaohjaus: Tulokset ja opit siitä, miten asiakaskohtaaminen ohjataan parhaaseen kanavaan”, Mika Tynkkynen, Development Manager, S-Pankki 11:30-12:30 | Lounas ja verkostoituminen
Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.
Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.