referenssit
Rakennamme parempaa asiakaspalveluarkea asiakkaillemme
Me autamme asiakaspalveluorganisaatioita kehittämään ja digitalisoimaan omaa monikanavaista asiakaspalveluaan. Asiakasyritystemme päättäjille kohdistetun asiakastyytyväisyyskyselymme NPS-tulos oli 85 (toteutettu joulukuussa 2023, vastaajia 27) . Vapaamuotoisessa palautteessa asiakkaamme nostivat esiin mm. asiantuntemuksemme, ratkaisukeskeisen lähestymistavan, kyvyn kartoittaa ja fasilitoida liiketoiminnan vaatimuksia tekniselle toteutukselle, vastuuntunnon ja palvelualttiuden, hyvin organisoidun toiminnan, kansantajuisuuden sekä mukavan & rennon tavan tehdä töitä yhdessä.
Asiakkaitamme ovat yritysten sekä julkishallinnon Contact Center- ja Service Desk- ja muut asiakaspalveluorganisaatiot, joilla on runsaasti päivittäistä asiointia eri palvelukanavissa sekä halu kehittää asiakaskokemusta, työntekijätyytyväisyyttä, ja asiakaspalvelun operatiivista toimintaa.
Haluatko jutella asiantuntijan kanssa?
Asiakkaan etu on meidän maalimme