Asiakaspalvelujärjestelmien käyttöönottoprojektien tuki

Autamme yrityksiä asiakaspalvelujärjestelmien käyttöönottoprojekteissa.

Jalkaudumme osaksi organisaatiotasi, varmistamme uuden teknologian sujuvan käyttöönoton ja huolehdimme, että järjestelmä tukee sille asetettuja tavoitteita.  Voit myös käyttää asiantuntemustamme nykyisten asiakaspalvelujärjestelmien tehokkaampaan hyödyntämiseen.

Haluatko varmistaa onnistuneen käyttöönottoprojektin   
kokeneen digitaalisen asiakaspalvelun asiantuntijan avulla?

Jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella, niin jutellaan lisää. 

Milloin?

Kun haluat saada täydet tehot irti asiakaspalvelujärjestelmästäsi

Onko organisaatioosi hankittu uusi asiakaspalvelujärjestelmä tai sen laajennus? Tuleeko sinun toteuttaa asiakaspalvelujärjestelmiin liittyvä integraatio, jonka käyttöönoton projektitiimiisi kaipaat ulkopuolista osaamista tai lisää resursseja?   
  
Aiotko tehdä merkittävän investoinnin esimerkiksi CRM-, Contact Center- tai Service Desk -ratkaisuun ja haluat pitää huolen, että hanke onnistuu ja organisaatiossasi hyödynnetään uuden ratkaisun ominaisuuksia mahdollisimman tehokkaasti?  
  
Tai epäiletkö, että organisaatiosi ei osaa hyödyntää nykyisen asiakaspalvelujärjestelmän ominaisuuksia ja kaipaat ulkopuolisen asiantuntijan näkemystä uudistamaan toimintamalleja ja prosesseja siten, että nykyisen järjestelmän ominaisuudet saadaan tehokäyttöön?

Mitä?

Asiantuntijan avulla teet käyttöönotosta sujuvamman

Onnistunut järjestelmänvaihdos vaatii paljon enemmän kuin sopivan järjestelmän löytämisen ja käyttöönoton. Jos uusi asiakaspalvelujärjestelmä otetaan käyttöön nykyisillä asiakaspalvelun toimintamalleilla ja prosesseilla, on erittäin todennäköistä, että uuden järjestelmän hyödyt jäävät odotettua pienemmiksi.  
  
Me First Goalilla osaamme valjastaa asiakaspalveluteknologiat palvelemaan asiakaspalveluhenkilöstöäsi ja -prosessejasi, jotta sinun organisaatiosi voi tarjota asiakkaille vaivatonta palvelua mahdollisimman tehokkaasti eri kontaktikanavissa 24/7.  
Meillä on erittäin vahvaa projektinhallintaosaamista yhdistettynä huipputason asiakaspalveluosaamiseen ja -kokemukseen, ja näiden avulla autamme organisaatiotasi onnistumaan käyttöönottoprojekteissa.  

Toimimme käyttöönoton tukena tarpeidesi mukaan: useimmiten projektipäällikön roolissa, mutta myös asiakaspalvelujärjestelmän ja -toiminnan asiantuntijana, ICT-arkkitehtinä, integraatioiden suunnittelijana, kouluttajana, muutoshallinnan koordinaattorina tai ohjausryhmän sparraajana.

Kenelle?

Tukenasi uusien järjestelmien käyttöönotossa

Autamme asiakaspalvelujärjestelmien käyttöönotossa sekä uusia että nykyisiä asiakkaitamme.   
  
Usein olemme asiakkaidemme apuna jo asiakaspalvelun kehittämisen suunnitteluvaiheessa ja järjestelmän kilpailutuksessa, jolloin käyttöönotto tapahtuu kehityssuunnitelman mukaisesti, mutta voimme tulla avuksesi myös suoraan käyttöönottovaiheeseen.

Miksi?

Toimittajariippumatonta asiantuntija-apua

Me huolehdimme vahvalla projekti- ja asiakaspalveluosaamisella ja -kokemuksella, että saat uuden asiakaspalvelujärjestelmän organisaatiosi käyttöön parhaalla mahdollisella tavalla.