Asiakaspalvelujärjestelmien käyttöönottoprojektien tuki
Autamme yrityksiä asiakaspalvelujärjestelmien käyttöönottoprojekteissa.
Jalkaudumme osaksi organisaatiotasi, varmistamme uuden teknologian sujuvan käyttöönoton ja huolehdimme, että järjestelmä tukee sille asetettuja tavoitteita. Voit myös käyttää asiantuntemustamme nykyisten asiakaspalvelujärjestelmien tehokkaampaan hyödyntämiseen.
Haluatko varmistaa onnistuneen käyttöönottoprojektin
kokeneen digitaalisen asiakaspalvelun asiantuntijan avulla?
Jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella, niin jutellaan lisää.
Milloin?
Kun haluat saada täydet tehot irti asiakaspalvelujärjestelmästäsi
Onko organisaatioosi hankittu uusi asiakaspalvelujärjestelmä tai sen laajennus? Tuleeko sinun toteuttaa asiakaspalvelujärjestelmiin liittyvä integraatio, jonka käyttöönoton projektitiimiisi kaipaat ulkopuolista osaamista tai lisää resursseja?
Aiotko tehdä merkittävän investoinnin esimerkiksi CRM-, Contact Center- tai Service Desk -ratkaisuun ja haluat pitää huolen, että hanke onnistuu ja organisaatiossasi hyödynnetään uuden ratkaisun ominaisuuksia mahdollisimman tehokkaasti?
Tai epäiletkö, että organisaatiosi ei osaa hyödyntää nykyisen asiakaspalvelujärjestelmän ominaisuuksia ja kaipaat ulkopuolisen asiantuntijan näkemystä uudistamaan toimintamalleja ja prosesseja siten, että nykyisen järjestelmän ominaisuudet saadaan tehokäyttöön?
Mitä?
Asiantuntijan avulla teet käyttöönotosta sujuvamman
Onnistunut järjestelmänvaihdos vaatii paljon enemmän kuin sopivan järjestelmän löytämisen ja käyttöönoton. Jos uusi asiakaspalvelujärjestelmä otetaan käyttöön nykyisillä asiakaspalvelun toimintamalleilla ja prosesseilla, on erittäin todennäköistä, että uuden järjestelmän hyödyt jäävät odotettua pienemmiksi.
Me First Goalilla osaamme valjastaa asiakaspalveluteknologiat palvelemaan asiakaspalveluhenkilöstöäsi ja -prosessejasi, jotta sinun organisaatiosi voi tarjota asiakkaille vaivatonta palvelua mahdollisimman tehokkaasti eri kontaktikanavissa 24/7.
Meillä on erittäin vahvaa projektinhallintaosaamista yhdistettynä huipputason asiakaspalveluosaamiseen ja -kokemukseen, ja näiden avulla autamme organisaatiotasi onnistumaan käyttöönottoprojekteissa.
Toimimme käyttöönoton tukena tarpeidesi mukaan: useimmiten projektipäällikön roolissa, mutta myös asiakaspalvelujärjestelmän ja -toiminnan asiantuntijana, ICT-arkkitehtinä, integraatioiden suunnittelijana, kouluttajana, muutoshallinnan koordinaattorina tai ohjausryhmän sparraajana.
Kenelle?
Tukenasi uusien järjestelmien käyttöönotossa
Autamme asiakaspalvelujärjestelmien käyttöönotossa sekä uusia että nykyisiä asiakkaitamme.
Usein olemme asiakkaidemme apuna jo asiakaspalvelun kehittämisen suunnitteluvaiheessa ja järjestelmän kilpailutuksessa, jolloin käyttöönotto tapahtuu kehityssuunnitelman mukaisesti, mutta voimme tulla avuksesi myös suoraan käyttöönottovaiheeseen.
Miksi?
Toimittajariippumatonta asiantuntija-apua
Me huolehdimme vahvalla projekti- ja asiakaspalveluosaamisella ja -kokemuksella, että saat uuden asiakaspalvelujärjestelmän organisaatiosi käyttöön parhaalla mahdollisella tavalla.
Varmistat onnistuneen käyttöönoton
Asiantuntijoillamme on pitkä kokemus useista vastaavanlaisista käyttöönottoprojekteista, joten me tiedämme mitä teemme. Vahva järjestelmä-, asiakaspalveluprosessi- ja projektinhallintaosaamisemme varmistavat sinulle sujuvan käyttöönottoprojektin.
Teemme projektinhallinnasta helppoa
Hyödyntämällä First Goalin asiantuntijaa uuden järjestelmän käyttöönotossa projektitiimisi tukena, voit varmistaa, että projektiasi johtaa kokenut ammattilainen. Huolehdimme, että organisaatiosi saa uuden järjestelmän käyttöönsä ketterästi suunnitelmien, aikataulun ja budjetin mukaisesti. Varmistamme myös, että asiakaspalvelujärjestelmän toimittaja hoitaa omat vastuunsa hankintasopimuksen velvoitteiden mukaisesti.
Tunnemme eri järjestelmät
Teknologiariippumattomana toimijana meille on vuosien saatossa kertynyt kokemusta lukuisten eri järjestelmien valjastamisesta asiakaspalvelutyöhön. Autamme asiantuntevasti muun muassa seuraavien järjestelmien käyttöönotossa.
Contact Center -ratkaisut, kuten Genesys, Telia ACE, Elisa OC ja Desk, Enreach, Puzzel, SAP/Sinch Contact Center, Cisco, Avaya, Siemens
Service Desk -ratkaisut, kuten ServiceNow, Zendesk, Jira, Freshworks, Verint
CRM-pohjaiset ratkaisut, kuten Salesforce Service Cloud, MS Dynamics, Pegasystems, Oracle, SAP