Loading Events
  • This event has passed.

« Kaikki Events

Asiakaskokemuksen Tulevaisuus / Front AI – TÄYNNÄ

20.11.2024 klo 08:00 - 12:30

Free

Seminaari 20.11.2024 | Scandic Helsinki HUB – TÄYNNÄ

Asiakas­kokemuksen
Tulevaisuus

Generatiivisen tekoälyn virtuaaliagentit ja asiakaslähtöinen kanavahallinta

Haluatko olla edelläkävijä generatiivisen tekoälyn hyödyntämisessä asiakaspalvelun automatisoinnissa ja asiakkaiden ohjaamisessa tehokkaimpiin palvelukanaviin? Liity seuraamme kuulemaan, miten alan johtavat yritykset yhdistävät tekoälyn ja ihmisälyn luodakseen saumattoman asiakaskokemuksen!

 

Kutsumme sinut Scandic Helsinki HUBiin (Annankatu 18) keskiviikkona 20.11.2024 inspiroivaan aamupäivän seminaariin. Ohjelmassa on asiantuntijapuheenvuoroja ja asiakkaidemme kokemuksia. Kuulet asiakkaan käytännön kokemuksia generatiivisen tekoälyn käytöstä niin asiakasrajapinnassa kuin asiakaspalvelijana tuotantoympäristössä.

 

Opi, kuinka keskusteleva tekoäly suurten kielimallien (LLM) tuella mullistaa virtuaaliagentit monimutkaisissa, useita brändejä sisältävissä ympäristöissä. Tutustu siihen, miten generatiivinen tekoäly parantaa virtuaaliagentteja mahdollistaen älykkäämmät ja tehokkaammat keskustelut, ja kuinka älykäs kanavahallinta voi nostaa asiakaspalvelun laatua samalla vähentäen toimintakustannuksia. Henry Iversen, Boost.ai:n kaupallinen johtaja ja perustaja, esittelee asiakkailla toteutettuja käyttötapauksia, jotka osoittavat generatiivisen tekoälyn hyödyt asiakkaille ja työntekijöille. Lisäksi hän jakaa vinkkejä menestyksekkään generatiivisen tekoälyn strategian toteuttamiseen.

 

Seminaari on TÄYNNÄ

Ohjelma

8:00-9:00 | Aamiainen ja verkostoituminen
9:00-9:10 | Tilaisuuden avaus, Matti Toivonen, CXO, Front AI
9:10-9:55 | “Sanoman keskustelevan tekoälyn projekti: Monibrändiympäristön haasteet ja ratkaisut generatiivisella tekoälyllä höystettynä” Henriikka Koponen, Customer Service Development Manager ja Pauliina Makkonen, Director, Telesales and Customer Service
9:55-10:20 | “The Future of GenAI enabled Conversations” Henry Vage Iversen, Co-Founder & CCO, Boost.ai
10:20-10:45 | Tauko ja verkostoituminen
10:45-11:30 | “S-Pankin reChanneld-kanavaohjaus: Tulokset ja opit siitä, miten asiakaskohtaaminen ohjataan parhaaseen kanavaan”, Mika Tynkkynen, Development Manager, S-Pankki
11:30-12:30 | Lounas ja verkostoituminen

Mukana tapahtumassa:

Details

Date:
20.11.2024
Time:
08:00 - 12:30
Cost:
Free
Event Tags:
Website:
https://front.ai/seminaari-asiakaskokemuksen-tulevaisuus/

Organizer

FrontAI ja BoostAi
View Organizer Website

Venue

Scandic Helsinki HUB
Annankatu 18
Helsinki, 00120
+ Google Map
Phone
0300 870680
View Venue Website

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö