Loading Events
  • This event has passed.

« Kaikki Events

Asiakaskokemus 2024 tapahtuma Professio

10.12.2024 klo 08:00 - 11.12.2024 klo 15:30

795€ – 1295€

10. – 11.12.2024 | Hybriditapahtuma: Kulttuurikasarmi, Helsinki

Asiakaskokemus 2024 tapahtuma

5 tähden elämyksiä – satojen alan ammattilaisten voimin.

Alan ammattilaisille suunnattu huipputapahtuma tarjoaa kiinnostavimmat puheenvuorot ja syventävät keskustelut nykypäivän asiakaskokemuksesta – kahden päivän tiiviissä paketissa.

Satojen ammattilaisten toive: näihin polttavan kuumiin aiheisiin saadaan 2024 vastauksia

Suurennuslasin alle saadaan tänä vuonna arvon luominen koko asiakaspolun ajan, onnistumisen analysointi ja mittarit, harmaasta imagosta somehitiksi – tärkeimmät työkalut,tekoälyn ja automaatio laajempi käyttöönotto. Kuulemme myös CASE-esimerkkejä timanttisista asiakaskokemusstrategioista, emotionaalisen yhteyden luomisesta asiakkaisiin ja siitä, miten integroidaan kestävän kehityksen periaatteet asiakaskokemukseen onnistuneesti.

OSTA LIPUT

 

Viimeiset liput myydään nyt – varmista omasi ajoissa ennen, kun ne myydään loppuun.

Saat -10 % ryhmäalennuksen vähintään 3 hengen tiimeille.

Osta tästä

 

2024 tapahtuman juontaa:

Nina Rahkola, dokumentaristi, toimittaja 

Nina Rahkola on dokumentaristi ja toimittaja, joka on juontanut useita ajankohtaisohjelmia suomalaisessa televisiossa. Hän on saanut palkintoja dokumenttiprojekteistaan, joissa hän tapaa ihmisiä ympäri maailmaa, mukaan lukien Irakissa ja Yhdysvalloissa. Rahkolaa tunnetaan intensiivisistä, mutta inhimillisistä haastatteluistaan poliitikkojen ja suomalaisten julkkisten kanssa eri elämänaloilta.

 

 

Details

Start:
10.12.2024 klo 08:00
End:
11.12.2024 klo 15:30
Cost:
795€ – 1295€
Event Tags:
Website:
https://professio.fi/product/asiakaskokemus/

Organizer

Professio
View Organizer Website

Venue

Kulttuurikasarmi
Narinkka 2
Helsinki, 00100
+ Google Map

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö