AI-kahvit: Asiakaspalvelun ytimessä -webinaari ja iltatilaisuus
10.4.2025 klo 08:30 - 10:45
Free
AI-Kahvit Asiakaspalvelun ytimessä
Huhtikuussa keitämme seuraavat AI-kahvit, joissa syvennymme asiakaspalvelun kehittämiseen tekoälyn avulla.
Aikataulu torstai 10.4.
klo 8:30-10:45 Online – ilmoittaudu tästä!
klo 17 alkaen iltatapahtuma Helsinki
Teemoina muun muassa:
- Miten tekoäly voi parantaa asiakaspalvelun saatavuutta ja laatua?
- Kuinka automatisointi ja henkilökohtaisuus yhdistetään?
- Mitä teknologian käyttöönotto vaatii prosesseilta ja tiimeiltä
Aamun agenda
Tekoäly VSP:llä – Kokeiluista kilpailuetuun asiakaspalvelussa
Irina Tavio Vakka Suomen Puhelimen (VSP) Liiketoimintajohtaja jakaa heidän AI-kokeilujensa tuloksia asiakaspalvelussa.
Paneelikeskustelu
- Syvennytään AI’n mahdollisuuksiin ja haasteisiin asiakaspalvelussa. Saat kysyä omat kysymyksesi panelisteilta.
- Paneelia vetää tutusti Kulmian Tapani Pöllänen
- Mukana paneelissa: Irina Tavio VSP, Mika Hakanen First Goal, Pauliina Männistö Kulmia, Toni Keskinen 180ops.
Tauko 15 min
Sparraussessio
- Mika Hakasen johdolla syvennytään käytännön vinkkeihin
- Mukana sparrailemassa VSP:n kehityspäällikkö Maria Österman
- Yleisökysymyksiin vastaaminen
Iltatilaisuus klo 17 alkaen Helsingissä.
Oluthuone Haka, jonka ”ravintolapäällikkö Will Torrey uskoo asiakaspalvelun voimaan”.
Osoite: Toinen linja 7, 00530 Helsinki
Ilmoittaudu mukaan
Ja seuraa uutiskirjettämme lisätietojen saamiseksi!
Tapahtuman järjestävät yhteistyössä 180ops, Kulmia Group ja First Goal Oy – digitaalisen asiakaspalvelun asiantuntija.