Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

AI-kahvit: Asiakaspalvelun ytimessä -webinaari ja iltatilaisuus

10.4.2025 klo 08:30 - 10:45

Free
webinaari AI-Kahvit asiakaspalvelun ytimessä torstaina 10.4. klo 8:30 alkaen First Goal, Kulmia ja 180ops

AI-Kahvit Asiakaspalvelun ytimessä

Huhtikuussa keitämme seuraavat AI-kahvit, joissa syvennymme asiakaspalvelun kehittämiseen tekoälyn avulla.

Aikataulu torstai 10.4.
klo 8:30-10:45  Online – ilmoittaudu tästä!
klo 17 alkaen asiakaspalvelullinen pubivisa Oluthuone Haka Helsinki

Teemoina muun muassa:

  • Miten tekoäly voi parantaa asiakaspalvelun saatavuutta ja laatua?
  • Kuinka automatisointi ja henkilökohtaisuus yhdistetään?
  • Mitä teknologian käyttöönotto vaatii prosesseilta ja tiimeiltä

Aamun agenda

Klo 8.30–9.30 Webinaari ja paneelikeskustelu:

Tekoäly VSP:llä – Kokeiluista kilpailuetuun asiakaspalvelussa

Irina Tavio Vakka Suomen Puhelimen (VSP) Liiketoimintajohtaja jakaa heidän AI-kokeilujensa tuloksia asiakaspalvelussa.

  • kertoo miten he ovat edenneet AI:n kanssa kokeiluista kilpailuetuun
  • antaa vinkkejä muille organisaatioille

Puheenvuoron jälkeisessä paneelikeskustelussa:

  • pureudutaan asiakaspalvelun AI-valmiuksiin
  • vastataan yleisön kysymyksiin

 

Klo 9.45–10.45 Sparraushetki (online):

First Goalin Mika Hakanen sekä VSP:n kehityspäällikkö Maria Österman

  • sparrailevat tekoälyn kokeiluprojekteista asiakaspalvelussa
  • antavat käytännön vinkkejä AI:n onnistuneeseen hyödyntämiseen.
Klo 17.00 Live-jatkot Helsingissä.

Kokoa oma joukkueesi asiakaspalvelun pubivisaan tai liity paikalla odottaviin tiimeihin!

  • Parhaat asiakaspalveluosaajat palkitaan teemaan sopivin palkinnoin.
  • Kisan ohella luvassa on vapaamuotoista keskustelua aamun aiheista sekä verkostoitumista muiden osallistujien kanssa.

Paikka: asiakaspalveluun erikoistunut Oluthuone Haka,

Toinen linja 7, 00530 Helsinki

Voit osallistua yhteen, kahteen tai vaikka kaikkiin kolmeen osaan! Varmista paikkasi ilmoittautumalla nyt.

Ilmoittaudu mukaan!

Webinaarin asiantuntijat

Pääpuhujamme Irina Tavio on Vakka-Suomen Puhelimen eli VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnan liiketoimintajohtaja. Irina on intohimoinen asiakaskokemuksen kehittäjä ja kokenut asiakaspalveluliiketoiminnan ammattilainen, joka uskoo, että erinomainen asiakaspalvelu syntyy datan hyödyntämisestä sekä tekoälyn ja laadukkaan ihmislähtöisen palvelun yhdistelmästä.

Irina Tavio VSPltä hymyilee kuvassa

Paneelissa

Irinan kanssa keskustelee Kulmian Pauliina Männistö, joka on kehittänyt asiakaskokemusta ja -kohtaamisia niin tutkijan ja viestijän kuin valmentajankin saappaissa.

.

Kolmas panelistimme on 180ops Oy:n Toni Keskinen, joka on todellinen asiakassuhteiden ja asiakaskokemuksen sekä asiakaspolun tuntija, tutkija ja kehittäjä. Toni on julkaissut aiheesta useita kirjoja ja toimii 180ops:illa tuoteomistajana sekä yhtenä perustajista. Hänen mukaansa johdon tärkein tehtävä on luoda tilannekuva asiakkaista ja markkinoista.

Paneelissa on mukana First Goal Oy:n Mika Hakanen, kokenut asiakaspalveluarkkitehti, jonka intohimona on taikoa maailmanluokan asiakaspalvelua eri organisaatioille.

Sparraushetki

Sparraushetkessä seuraamme liittyy VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnan kehityspäällikkö Maria Österman.

Marialla on yli 15 vuoden kokemus asiakaspalvelusta ja hänen sydäntä lähellä ovat liiketoimintaprosessien jatkuva parantaminen, asiakaskokemuksen kehittäminen sekä asiakaspalvelijoiden työn sujuvoittaminen. Hän uskoo muutosjohtamisen olevan tekoälyprojekteissa jopa teknologiaa tärkeämpää.

Jätä omat kysymyksesi

Sekä paneelikeskustelussa että sparraustunnissa on aikaa myös yleisön kysymyksille: voit jättää oman kysymyksesi ilmoittautumislomakkeella tai kertoa sen tapahtuman aikana chatissa!

Ilmoittaudu mukaan

 

Asiakaspalvelullinen Pubivisa klo 17 alkaen Oluthuone Haka

Kokoa oma joukkueesi asiakaspalvelun pubivisaan tai liity paikalla odottaviin tiimeihin! Parhaat asiakaspalveluosaajat palkitaan teemaan sopivin palkinnoin.

Kisan ohella luvassa on vapaamuotoista keskustelua aamun aiheista sekä verkostoitumista muiden osallistujien kanssa.

Oluthuone Haka, jonka ”ravintolapäällikkö Will Torrey uskoo asiakaspalvelun voimaan”.
Osoite: Toinen linja 7, 00530 Helsinki

Ilmoittaudu mukaan

Ja seuraa uutiskirjettämme lisätietojen saamiseksi!

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä 180ops, Kulmia Group ja First Goal Oy – digitaalisen asiakaspalvelun asiantuntija.

Tiedot

Päivämäärä:
10.4.2025
Aika:
08:30 - 10:45
Hinta:
Free
Tapahtuma tagia:
Kotisivu:
https://www.180ops.com/events/ai-kahvit-huhtikuu-2025

Järjestäjä

First Goal
Näytä Järjestäjä WWW-sivusto

Tapahtumapaikka

webinaari

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö