AI-kahvit: Asiakaspalvelun ytimessä -webinaari ja iltatilaisuus
10.4.2025 klo 08:30 - 10:45
Free
AI-Kahvit Asiakaspalvelun ytimessä
Huhtikuussa keitämme seuraavat AI-kahvit, joissa syvennymme asiakaspalvelun kehittämiseen tekoälyn avulla.
Aikataulu torstai 10.4.
klo 8:30-10:45 Online – ilmoittaudu tästä!
klo 17 alkaen asiakaspalvelullinen pubivisa Oluthuone Haka Helsinki
Teemoina muun muassa:
- Miten tekoäly voi parantaa asiakaspalvelun saatavuutta ja laatua?
- Kuinka automatisointi ja henkilökohtaisuus yhdistetään?
- Mitä teknologian käyttöönotto vaatii prosesseilta ja tiimeiltä
Aamun agenda
Klo 8.30–9.30 Webinaari ja paneelikeskustelu:
Tekoäly VSP:llä – Kokeiluista kilpailuetuun asiakaspalvelussaIrina Tavio Vakka Suomen Puhelimen (VSP) Liiketoimintajohtaja jakaa heidän AI-kokeilujensa tuloksia asiakaspalvelussa.
Puheenvuoron jälkeisessä paneelikeskustelussa:
|
Klo 9.45–10.45 Sparraushetki (online):
First Goalin Mika Hakanen sekä VSP:n kehityspäällikkö Maria Österman
|
Klo 17.00 Live-jatkot Helsingissä.
Kokoa oma joukkueesi asiakaspalvelun pubivisaan tai liity paikalla odottaviin tiimeihin!
Paikka: asiakaspalveluun erikoistunut Oluthuone Haka, Toinen linja 7, 00530 Helsinki Voit osallistua yhteen, kahteen tai vaikka kaikkiin kolmeen osaan! Varmista paikkasi ilmoittautumalla nyt. |
|
Webinaarin asiantuntijat |
Pääpuhujamme Irina Tavio on Vakka-Suomen Puhelimen eli VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnan liiketoimintajohtaja. Irina on intohimoinen asiakaskokemuksen kehittäjä ja kokenut asiakaspalveluliiketoiminnan ammattilainen, joka uskoo, että erinomainen asiakaspalvelu syntyy datan hyödyntämisestä sekä tekoälyn ja laadukkaan ihmislähtöisen palvelun yhdistelmästä.
|
PaneelissaIrinan kanssa keskustelee Kulmian Pauliina Männistö, joka on kehittänyt asiakaskokemusta ja -kohtaamisia niin tutkijan ja viestijän kuin valmentajankin saappaissa. . |
Kolmas panelistimme on 180ops Oy:n Toni Keskinen, joka on todellinen asiakassuhteiden ja asiakaskokemuksen sekä asiakaspolun tuntija, tutkija ja kehittäjä. Toni on julkaissut aiheesta useita kirjoja ja toimii 180ops:illa tuoteomistajana sekä yhtenä perustajista. Hänen mukaansa johdon tärkein tehtävä on luoda tilannekuva asiakkaista ja markkinoista.
|
Paneelissa on mukana First Goal Oy:n Mika Hakanen, kokenut asiakaspalveluarkkitehti, jonka intohimona on taikoa maailmanluokan asiakaspalvelua eri organisaatioille.
|
Sparraushetki |
Sparraushetkessä seuraamme liittyy VSP:n asiakaspalveluliiketoiminnan kehityspäällikkö Maria Österman.
Marialla on yli 15 vuoden kokemus asiakaspalvelusta ja hänen sydäntä lähellä ovat liiketoimintaprosessien jatkuva parantaminen, asiakaskokemuksen kehittäminen sekä asiakaspalvelijoiden työn sujuvoittaminen. Hän uskoo muutosjohtamisen olevan tekoälyprojekteissa jopa teknologiaa tärkeämpää. |
Jätä omat kysymyksesiSekä paneelikeskustelussa että sparraustunnissa on aikaa myös yleisön kysymyksille: voit jättää oman kysymyksesi ilmoittautumislomakkeella tai kertoa sen tapahtuman aikana chatissa! |
|
|
Asiakaspalvelullinen Pubivisa klo 17 alkaen Oluthuone Haka
Kokoa oma joukkueesi asiakaspalvelun pubivisaan tai liity paikalla odottaviin tiimeihin! Parhaat asiakaspalveluosaajat palkitaan teemaan sopivin palkinnoin.
Kisan ohella luvassa on vapaamuotoista keskustelua aamun aiheista sekä verkostoitumista muiden osallistujien kanssa.
Oluthuone Haka, jonka ”ravintolapäällikkö Will Torrey uskoo asiakaspalvelun voimaan”.
Osoite: Toinen linja 7, 00530 Helsinki
Ilmoittaudu mukaan
Ja seuraa uutiskirjettämme lisätietojen saamiseksi!
Tapahtuman järjestävät yhteistyössä 180ops, Kulmia Group ja First Goal Oy – digitaalisen asiakaspalvelun asiantuntija.