- Tämä tapahtuma on mennyt.
Asiakaspalvelun uusi aika – Energiateollisuus ry
02.10.2024 klo 08:00 - 03.10.2024 klo 17:00
920€Asiakaspalvelun uusi aika
https://www.adato.fi/ |
Esittely
Energia-ala kehittyy vauhdilla, ja samalla asiakaspalvelun johtamisen ratkaisut uudistuvat ja monipuolistuvat. Seminaarissa keskustellaan asiakaspalvelun ajankohtaisista ilmiöistä, sitä koskevasta lainsäädännöstä ja siitä, miten kehität asiakaspalvelua, jolta vaaditaan nyt yhä enemmän.
Seminaari tarjoaa tuttuun tapaan laajan kattauksen innostavia esityksiä, tärkeitä ajankohtaisaiheita ja merkityksellisiä kohtaamisia asiakasvastuussa oleville. Kuulet myös keskeisimmät uutiset edunvalvonnasta ja alan lainsäädännöstä. Seminaarista saat inspiraatiota, eväitä työhösi, verkostoja, sekä konkreettista uutta osaamista. – Tule mukaan!
Ohjelmassa on luvassa mm. seuraavia teemoja:
– Ajankohtaista edunvalvonnasta
– Sähkönmyynnin, verkkopalvelun ja sähköntoimituksen yleiset sopimusehdot
– Sähkösopimuksista ja hintojen kohtuullisuudesta
– Ohjaavat suuntaviivat ja yhteistyö energianeuvonnassa
– Kielletty viherpesu ja sallittu vastuullisuusviestintä
– GDPR:n ja tekoälyn sovittaminen
– Tekoälyn käyttö markkinoinnin apuna
– Asiakaspalvelusta kilpailuetu: Asiakaspalvelun trendit ja ilmiöt sekä konkreettiset vinkit asiakaspalvelun kehittäjille Anniina Valtonen, First Goal Oy
Kumppanina mukana Lime Technologies
Kohderyhmä
Tilaisuus on suunniteltu energia-alan asiakaspäälliköille, asiakaspalvelujohtajille, sekä kaikille, jotka vastaavat asiakkuuksista ja asiakaspalveluliiketoiminnasta tai palvelujen kehittämisestä energiayhtiöissä.
Majoitus
Huoneet ovat varattavissa tunnuksella “D7G” hotellin varaustilanteen mukaan suoraan hotellista p. 09 2521 0000, sähköpostitse hotel@crowneplazahelsinki.fi tai linkistä D7G Huonehinnat 162 € yhden hengen huone / vuorokausi 182 € kahden hengen huone / vuorokausi Huoneet ovat varattavissa 17.9.2024 mennessä tai hotellin varaustilanteen mukaan.