Magic – itSMF Finlandin vuosikonferenssi 2024
26.11.2024 klo 08:00 - 27.11.2024 klo 17:00
Magic – itSMF Finlandin vuosikonferenssi 2024
Tule mukaan palvelujohtamisen ajankohtaistapahtumaan 26.–27.11.2024 Hotelli Hilton Kalastajatorpalle Helsingissä! ItSMF Finland on itsenäinen ja voittoa tavoittelematon yhdistys, jonka tavoitteena on yhdistää ihmisiä ja organisaatioita, jakaa tietoa ja tehdä tutkimustyötä palvelujohtamisen alueella. Vuosikonferenssi on avoin kaikille palvelujohtamisesta kiinnostuneille. Konferenssi sopii myös englanninkielisille osallistujille. Ohjelmaan tulee molempien päivien ajalle englanninkielisiä puheenvuoroja.
A Kind of Magic – Tervetuloa itSMF Finland ry:n 20-vuotisjuhlakonferenssiin, missä palvelujohtamisen maailma on täynnä taikaa. Aloitimme 20 vuotta sitten matkamme tavoitteena palvelujohtamisen parhaiden käytäntöjen ja niiden kokemuksien jakaminen suomalaisen yhteiskunnan eduksi ja tähänastinen hieno matka huipentuu yhdistyksen näköiseen taianomaiseen vuosikonferenssiin.
Asiantuntijoiden puheenvuorot kuljettavat meidät palvelujohtamisen ja palvelunhallinnan uusimpien edistysaskelten äärelle. Keynote -puheenvuoroissa avataan ovia tulevaisuuden mahdollisuuksiin ja pureudutaan siihen, miten saatavilla olevat luotettavat palvelut yhdessä asiakaskokemuksen kanssa ovat kuin taikaa kaikenlaisten organisaatioiden ja heidän henkilöidensä näkökulmasta.
Tässä juhlakonferenssissa yhdistyvät menneiden vuosien viisaudet ja tulevaisuuden lupaukset. Keynote -puhujiemme johdolla astumme kohti uusia ulottuvuuksia palveluiden maailmassa, löytäen ne ainutlaatuiset taikakeinot, jotka tekevät palveluista muutakin kuin pelkkiä ratkaisuja – ne tekevät niistä taikaa.
Tänä vuonna meillä on mukana:
- Tekoäly ja automaatio eri muodoissaan – vuodessa teknologia on mennyt hurjasti eteenpäin ja ennen kaikkea kerrottavana uusi joukko kokemuksia teknologian soveltamisesta asiakasorganisatioissa
- Arvon todentaminen – Olemme vuosien varrella halailleet ja ihastelleet teknologiaa ja huumaantuneet ja innostuneet ismeistä, mutta mitä niillä on saavutettu asiakkaiden ja käyttäjien näkökulmasta, on todellista arvoa ja tulosta.
- Palvelujohtamisen edistyneet kyvykkyydet – Sekä työkaluissa että palvelukonsepteissa on hurja joukko uusia ideoita ja toiminnallisuuksia, joita organisaatiot voivat hyödyntää aikaisempaa merkittävästi tehokkaammin palveluiden johtamisessa ja tuottamisessa.
- Digitaalisten arvovirtojen suunnittelu ja toteuttaminen sekä niiden mukanaan tuoma organisaatioiden digitaalinen transformaatio – Automaattinen tietojenkäsittely on ollut trendi tietokoneen keksimisestä lähtien. Puhujamme kertovat esimerkkejä miten käyttäjärajapinnan digitalisoituminen muuttaa koko organisaation lähestymistapaa organisoitumiseen.
- Ihmiset tekevät kaiken työn, myös tekoälyn hyödyntämisen määrittämisen ja konfiguroinnin – Puheenvuoroissa tutkimme miten muuttunut ympäristö kyvykkyyksineen vaikuttaa ihmisiin, kulttuuriin ja vaadittaviin kompetensseihin sekä työntekijäkokemukseen (EX) että hyvinvointiin.
- Tietoturva – Ei kuukautta ilman kyberhyökkäystä tunnetun yrityksen verkkoon tietoja kryptaten ja lunnaita vaatien. Mitä NIS2, ISO 27001 ja muut tietoturvaan liittyvät vaatimukset tarkoittavat palveluiden tuottamisen näkökulmasta?
Odotamme innolla yhteistä matkaamme taianomaisessa juhlakonferenssissamme!
Hae vuosikonferenssiin puhujaksi
Onko sinulla aihe sekä ideoita ja oivalluksia, jotka ilahduttaisivat ja hyödyttäisivät myös muita? Hae nyt puhujaksi konferenssiin täällä >>
Join us at the top service management event in November 26th and 27th in Hotel Hilton Kalastajatorppa (Helsinki)! ItSMF Finland is an independent and non-profit association that aims to unite people and organizations, share knowledge and conduct research in the field of service management. The annual conference is open to anyone interested in service management. The conference is also suitable for English-speaking participants. The program will include full track of English speakers during both days.
A Kind of Magic – Welcome to itSMF Finland’s 20th anniversary conference, where the world of service management is full of magic. We started our journey 20 years ago with the aim of sharing service management best practices and their experiences for the benefit of Finnish society, and the great journey so far culminates in a magical annual conference that looks like the association: full of great people and ideas that together work like magic.
The experts’ speeches take us to the latest advances in se service management. Keynote speeches open doors to future opportunities and delve into how the reliable services available together with the customer experience are like magic from the perspective of all kinds of organizations and their people.
This anniversary conference combines the wisdom of yesterday with the promises of the future. Led by our keynote speakers, we will step into new dimensions in the world of services, discovering the unique magic that make services more than just solutions – they make them magic.
This year we have included:
- Artificial intelligence and automation in their various forms – In a year, technology has progressed wildly and, above all, a new set of experiences on the application of technology in customer organizations
- Value demontration – Over the years, we have hugged and admired the technology and been intoxicated and excited about isms, but what they have achieved from the perspective of customers and users is real value and results.
- Advanced service management capabilities – Both tools and service concepts have a huge number of new ideas and functionalities that organizations can utilise significantly more efficiently in management and provision of services
- Designing and implementing digital value streams and the digital transformation of organizations that come with them – Automatic handling of information has been a trend since the invention of the computer. Our speakers share examples of how the digitalization of the user interface is changing the approach how the entire organization organizes itself
- Humans do all the work, including configuring and configuring the use of artificial intelligence – In the presentations, we will explore how the changed environment and its capabilities affect people, culture and required competencies, as well as employee experience (EX) and well-being
- Security – Not a month without a cyberattack on a well-known company’s network, encrypting data and demanding a ransom. What do NIS2, ISO 27001 and other information security requirements mean from the perspective of service provision?
We look forward to our journey together at our magical anniversary conference!
Share your ideas in the conference
Do you have a topic, ideas and insights that would benefit others as well? Apply as a speaker here >>
Check 2023 Conference vibes here >>
Puhujat
Simone Jo Moore
HumanisingIT
SJM
David Barrow
ITIL Master & Ambassador
Sol Seven Studio
Salima Peippo
Executive Director I Entrepreneur I Cultural producer
—
Martin Goble
Global SIAM Competency Lead
Tata Consultancy Services
Jyri Kosonen
CTO, Service Integration
Sofigate Oy
Juha Kujala
CTO, Platforms
Sofigate Oy
Tero Matinlassi
toimitusjohtaja
Tribone Oy
Pirkko Haffer
Service Management Consultant
Haffer Consulting
Magnus Sundset
Business Consultant
Eficode
Gary Blower
ITSM Practice Lead
Eficode
Paul Renshaw
VP Atlassian business
Eficode
Krikor Maroukian
Senior Cloud Solution Architect
Microsoft
Kristo Jokela
Director End User Services
Istekki Oy
Petteri Raatikainen
Director of Products
ONEiO
Matti Kuivalainen
Product Manager
Mipro Oy
Mika Kokkonen
Operatiivisten riskien päällikkö
S-Pankki
Richard Friedl
BA MA
ITSM Partner Consulting GmbH
Suzanne Galletly
Digital Skills Director
EXIN
Henri Uusoksa
CIO I CTO I Partner
Justin Group Oy
Katriina Valli
Freelance consultant
—