Koneasiakkaat yleistyvät – millaisia vaatimuksia ne tuovat?
14.3.2025 klo 09:00 - 10:00
FreeTervetuloa Waven webinaariin!
Koneasiakkaat yleistyvät – millaisia vaatimuksia ne tuovat myynnin ja asiakaspalvelun prosesseihin?
Koneasiakkaat auttavat jo nyt ihmisiä ja yrityksiä ostamisen eri vaiheissa, harkinnasta ostamiseen. Koneet neuvottelevat ja tekevät itsenäisesti miljoonien eurojen kauppoja yrityspuolella. Tekoälyt tukevat myös kuluttajia ostopäätöksissä, ja tekoälyassistentit yleistyvät, myös koneasiakasroolissa.
Ennustetaan, että vuonna 2030 koneasiakkaat tuovat jopa viidesosan yritysten liikevaihdosta. Tässä esityksessä käsitellään, mitä koneasiakkaat ovat ja miten ne vaikuttavat yritysten myynnin ja asiakaspalvelun prosesseihin ja niiden eri vaiheisiin.
Webinaari järjestetään Wave-jäsen Elisan kanssa. Seuraa yritystä LinkedInissä tästä.
Etkö pääse live-lähetykseen? Ei huolta, ilmoittautuneena saat tiedon, kun tallenne on katsottavissa. Kannattaa siis ilmoittautua mukaan!
Webinaariasiantuntija
Ristomatti Partanen, Senior Service Designer, Elisa Oyj
Ristomatti on kokenut digitaalisten ratkaisujen palvelu- ja liiketoimintamuotoilija. Hän on toiminut yli 30 vuoden urallaan yrittäjänä, suunnittelijana, tutkijana ja konsulttina palvellen lukuisia eri toimialoja. Ristomatilla on kyky kokonaisvaltaisesti ymmärtää asiakkaita, työntekijöitä, liiketoimintaa, järjestelmiä, tekoälyä, digitaalista tekniikkaa ja myyntiä. Hän on erityisen kiinnostunut tekoälystä ja sen vaikutuksista ihmisiin, yhteiskuntaan ja liiketoimintaan. Viime vuodet Ristomatti on työskennellyt Elisan IT-palveluliiketoiminnassa, jossa hän palvelee yritysasiakkaita asioinnin ja asiakaspalvelun ratkaisujen ja prosessien muutosten valmisteluissa, erityisesti generatiivisten tekoälyratkaisujen osalta.
Wave erinomaisen asiakaspalvelun puolesta
Wave on asiakaspalvelun ammatillinen verkosto. Waven yli 100 jäsenorganisaatiota yhdistää halu kehittää asiakaspalvelua. Wave tarjoaa asiakaspalvelun kehittämisen tueksi aktiivisen ja asiantuntevan verkoston, kilpailut Vuoden asiakaspalvelu ja henkilökilpailu, koulutuksia, yritysvierailuja sekä ammattitapahtumia. Järjestämme myös Suomen suosituimman asiakaspalvelutempauksen, yhteisöllisen Asiakaspalveluviikon.
Seuraa Wavea LinkedInissä tästä.
Ota yhteyttä Wave-jäsenyydestä tai osta suoraan Oppiasta ja liitä organisaatiosi asiakaspalvelun ammatilliseen verkostoon!
Katso kaikki tapahtumat tästä.