Loading Events
  • This event has passed.

« Kaikki Events

Microsoft AI ja äänikanava – Bofor ja Lindström

12.11.2024 klo 08:00 - 10:30

Free
webinaarin otsikko keinoäly tehostamassa monikanavaista asiakaspalvelua bofor ja microsoft

Microsoft AI

Päivämäärä

Kellonaika

Paikka

Tiistai 12.11.2024

8.00-10.30

Keilalahdentie 2-4, 02150 Espoo, Microsoft, Berlin auditorio

Microsoftin uusi ja moderni äänikanavatoiminnallisuus monikanavaisessa asiakaspalvelussa on yhdistelmänä lyömätön. Asiakaspalvelusta on nyt mahdollista tehdä sujuvampaa kuin koskaan niin asiakkaalle kuin työntekijälle.

Dynamics 365 ratkaisun avulla myyntitiimit voivat hyödyntää asiakaspalvelun keräämää tietoa reaaliaikaisesti, mikä mahdollistaa paremman asiakasymmärryksen ja kohdennetummat myyntitoimenpiteet. Tämä johtaa nopeampiin myyntisykleihin ja korkeampaan asiakastyytyväisyyteen.

Miltä moderni ja monikanavainen asiakaspalvelu näyttää käytännössä ja miten siitä hyödytään?

Ota loikka kohti tulevaisuuden asiakaspalvelua sekä modernia asiakashallintaa, ja tule kuulemaan käytännön toteutuksesta asiakkaaltamme Lindströmiltä, sekä Microsoftin ja Boforin asiantuntijoilta. Tapahtumassa pääset nauttimaan aamupalasta sekä oivalluksista, jotka vahvistavat kilpailuetuanne asiakaskokemuksessa.

Lindström Oy on suomalainen perheyritys, joka on toiminut tekstiilialalla tarjoten monipuolisia tekstiilipalveluitaan jo yli 175 vuotta, kasvaen pienestä kangasvärjäämöstä kansainväliseksi tekstiilipalveluiden tarjoajaksi. Lindströmin toiminta perustuu vahvoihin arvoihin, kuten vastuullisuuteen, asiakaslähtöisyyteen ja jatkuvaan kehitykseen. 

Äänikanavalle perustuvan, AI-pohjaisen äänivalikon avulla voit automatisoida avun moniin tukipyyntöihin, vähentäen kalliiden asiakaspalvelukanavien kuormitusta ja minimoiden agentille eskaloituvien puheluiden määrän.

Äänikanavissa on mahdollisuus myös reaaliaikaiseen puheentunnistukseen, joka vähentää asiakkaiden tarvetta toistaa itseään ja poistaa agenttien tarpeen tehdä manuaalisia muistiinpanoja, mikä johtaa sujuvampiin vuorovaikutuksiin ja yksityiskohtaisempiin tietoihin.

Agenda

8.00

9.00

9.30

10.00

Kim Tenlenius, Lindström: Tulevaisuuden tarpeet—Aidosti strategian mukainen asiakaspalvelu

Yhteenveto ja kysymykset

Tapahtuman agendaan ja tapahtumakieleen voi tulla muutoksia.

Venue

Keilalahdentie 2-4, 02150 Espoo Helsinki, Uusimaa, Finland
Keilalahdentie 2-4
Espoo, 02150
+ Google Map

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö