Erinomaiseen suosion saavuttanut Freshdesk Omnichannel on ollut erittäin suosittu monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä. Freshdesk Omnichannel oli yksi ensimmäisistä asiakaspalvelujärjestelmistä, jotka AIDOSTI yhdistivät eri kanavista saapuvat yhteydenotot yhteen asiakaspalvelijan käyttöliittymään sekä mahdollisti suomalaisten teleoperaattoripalveluiden hyödyntämisen osana omnichannel-asiakaspalvelua*.
Freshworks Customer Service Suite on moderni omnikanavainen asiakaskokemusalusta, joka yhdistää aikaisemmista kokemuksista paljon hyvää mutta tuo samalla paljon uutta markkinoille, korvaten Freshdesk Omnichannel -asiakaspalvelujärjestelmän.
Webinaarin toinen asiantuntijoista, Kim Hiekkanen, on työskennellyt monikanavaisen asiakaskokemuksen parissa jo yli 15 vuotta. Viimeisen 10 vuoden aikana hän on todistanut läheltä, miten CRM- (kuten Freshdesk) ja Contact Center -ratkaisut ovat lähentyneet toisiaan.
Freshworks Customer Service Suite tuo nämä molemmat tyylilajit täysin uudenlaiseen konseptiin. Freshworks Customer Service Suite yhdistää sekä Contact Centereistä tutun tyylin nopeaan kanssakäyntiin asiakkaan kanssa sekä taustalla tapahtuvaan asiantuntijatyöskentelyyn.
Freshworks Customer Service Suiten suunnittelun pohjana on käytetty täysin uudenlaista käyttöliittymää, joka tuo mukanaan AI:n eli tekoälyn hyödyntämisen osaksi parempaa asiakas- ja työntekijäkokemusta.
Tule mukaan webinaariimme tiistaina 12.12.2023 klo 9.00 ja koe täysin uusi Freshworks Customer Service Suite – monikanavainen askakaskokemusalusta livenä.
Webinaarissa tulemme kertomaan teille mm. seuraavista asioista:
*Operaattoripalvelut saatavilla Novellukselta. Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää.
Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.
Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.