3.9.2024 | Hybriditapahtuma: Keilaranta 1 Business Park, Espoo
Palvelu, joka palvelee sinua – 24/7
Tekoäly tässä hei, kuinka voin olla avuksi? AI tekee oikein hyödynnettynä käyttäjästään asiakaspalvelugurun – sen voisi oikeastaan sanoa olevan asiakaspalvelija, joka palvelee sinua 24/7.
Hetki sitten tämä kuulosti vuodelta 2050, nyt tekoäly on kuitenkin yhtä välttämätön kuin internet. Tekoäly & Asiakaspalvelu 2024 -tapahtuma avaa ovet tärkeimmille näkökulmille, työkaluille, keskusteluille ja ratkaisuille.
Case-esimerkkien, inspiroivien haastatteluiden ja puheenvuorojen kautta syntyvät tärkeimmät oivallukset
Tapahtuma kokoaa yhteen sadat asiakaspalvelun ammattilaiset – päivän aikana puhututtavat tekoälyn vaikutukset työntekemiseen, johtamiseen ja asiakkaiden odotuksiin, AI:n rooli personoidussa asiakaskokemuksessa, lisäarvon luominen AI-chatbottien avulla, tärkeimmät tekoälytyökalut alan näkökulmasta ja vastuullisuus tekoälyn tarjoamassa asiakaspalvelussa.
Katso uunituore agenda 2024 ja varmista paikkasi tapahtumassa.
Tapahtuma on osa Tekoäly Akatemiaa – lue lisää täältä.
OSTA LIPUT
Super Early Bird -liput ovat myynnissä – varmista omasi ajoissa ennen hintojen nousemista.
Saat -10 % ryhmäalennuksen vähintään 3 hengen tiimeille.
3. syys 2024 Hybriditapahtuma: Espoo
Puhujat suoraan Suomen huipulta.
Lavalla tullaan näkemään monipuolinen kattaus tekoälyn edelläkävijöitä.
Miten AI-chatbotit ymmärtävät ja mukautuvat asiakkaan käyttäytymiseen tarjoten personoitua apua ja parantaen asiakastyytyväisyyttä.
AI-chatbotit tehostavat asiakaspalveluprosesseja verkkokaupassa, vähentäen vastausaikoja ja operatiivisia kustannuksia.
AI-chatbottien kehittyvistä kyvyistä, mukaan lukien ennakoiva analytiikka ja proaktiivinen palvelu, asiakastarpeiden ennustamiseksi ja täyttämiseksi verkkokaupassa.
Keilaranta 1 Business Park Espoo,02150+ Google Map
Haluaisitko kuulla lisää?
Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.
Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.