Loading Events
  • This event has passed.

« Kaikki Events

Tekoäly asiakaskokemuksen uudistaja -seminaari

09.4.2024 klo 08:00 - 13:00

Free
Tekoäly asiakaskokemuksen uudistajana tapahtuma FrontAi, Boost.ai

Tekoäly asiakaskokemuksen uudistaja

Miten tekoälyä voidaan hyödyntää maksimaalisesti säilyttäen samalla inhimillinen kosketus asiakaspalvelussa.

ILMOITTAUDU MUKAAN SEMINAARIIN

Tervetuloa Scandic Helsinki HUBiin (Annankatu 18) aamupäivän seminaariin tiistaina 9.4.2024 inspiroitumaan ja kuulemaan asiantuntijapuheenvuoroja sekä asiakkaidemme kokemuksia tekoälyagenteista, ääniohjauksen hyödyistä, GenAI:n tuomista mahdollisuuksista sekä kanavastrategiasta ja sen hallinnoinnista Front AI:n reChanneld-ratkaisun avulla.

Ohjelma:
8:00-9:00
Aamiainen tarjolla

9:00-9:10
Tilaisuuden avaus
Jari Annala

9:10-9:40
Harnessing the Potential of GenAI for Enterprise Conversational AI: Enabling Control
and Enhancing Customer Experiences.
Rasmus Hauch, Chief Technology Officer at boost.ai

9:40-10:10
The new dimensions of customer communication: AI Chatbot Netta serves Nets’ customers in six languages with text and voice in all Nordic countries.
Jan Hayden-Jensen, Nets

Tauko

10:30-11:00
reChanneld – Näin ohjaat 80% asiakaskohtaamisista optimaaliseen kanavaan parantaen asiakaskokemusta ja puolittaen kustannukset.
Matti Toivonen CXO, Front AI

11:00-11:20
Demopiste: Boost.AI GenAI Flow

11:20-12:20
Lounas
Ilmoittaudu nyt!
Aamiaisseminaari on kutsuvieraillemme maksuton. Paikkoja on rajoitetusti, varaa omasi heti.

Lisätietoja tapahtumasta saat Marko Vanhatalolta, p. +358 400 582 456 marko.vanhatalo@front.ai.

Linkki tapahtumasivulle https://front.ai/seminaari-tekoaly-asiakaskokemuksen-uudistaja/

Details

Date:
09.4.2024
Time:
08:00 - 13:00
Cost:
Free
Event Tags:
Website:
https://front.ai/seminaari-tekoaly-asiakaskokemuksen-uudistaja/

Organizer

FrontAi
View Organizer Website

Venue

Scandic Helsinki HUB
Annankatu 18
Helsinki, 00120
+ Google Map
Phone
0300 870680
View Venue Website

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö