Webinaari: Miten analysoida asiakaspalvelun kohtaamisia tekoälyn avulla?

Webinaari 9.2.2024 KLO 9-10 Kokonaisvaltaista ymmärrystä asiakas­kohtaamisista Miten analysoida asiakaspalvelun kohtaamisia tekoälyn avulla? Ilmoittaudu webinaariin Tiedätkö, millaisiin puheluihin yrityksenne asiakaspalvelijat käyttävät aikaansa? Tai miten iso vaikutus tällä tiedolla on koko...

Free

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö