Ladataan Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on mennyt.

« Kaikki Tapahtumat

Webinaari: Miten analysoida asiakaspalvelun kohtaamisia tekoälyn avulla?

09.2.2024 klo 09:00 - 10:00

Vapaa pääsy
Webinaarin otsikko ja päivämäärä

Webinaari 9.2.2024 KLO 9-10

Kokonaisvaltaista ymmärrystä asiakas­kohtaamisista

Miten analysoida asiakaspalvelun kohtaamisia tekoälyn avulla?

Ilmoittaudu webinaariin

  • Tiedätkö, millaisiin puheluihin yrityksenne asiakaspalvelijat käyttävät aikaansa?
  • Tai miten iso vaikutus tällä tiedolla on koko liiketoiminnan kehittämiseen?
  • Entä tiedätkö, mitä on häiriökysyntä ja kuinka sitä voi vähentää?

Tervetuloa webinaariin, jossa asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan kehittämisen kokeneet asiantuntijat keskustelevat aiheen tiimoilta. Kuulet myös, miten tekoälyn avulla analysoidaan asiakaskohtaamisia ja viedään puheludatan hyödyntäminen kokonaan uudelle tasolle ilman manuaalista tiedon keräämistä.

Webinaarissa mukana

JaniJokela

Jani Jokela
COO
Aiwo Digital

JenniJokiperä

Jenni Jokiperä
Director, Customer Experience
Enreach

Titta-Luoma

Titta-Liisa Luoma 
Director, Customer Service
Terveystalo

Tiedot

Päivämäärä:
09.2.2024
Aika:
09:00 - 10:00
Hinta:
Vapaa pääsy
Kotisivu:
https://www.enreach.fi/fi/enreach-aiwo-webinaari

Järjestäjä

Enreach
Näytä Järjestäjä WWW-sivusto

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö