Ladataan Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on mennyt.

« Kaikki Tapahtumat

Asiakaspalvelupäivä 2024

13.2.2024 klo 08:00 - 16:00

690€

Tervetuloa Asiakaspalvelupäivään 13.2.2024 Hotelli Crowne Plazaan, Helsinkiin!

Tämä inspiroiva tapahtuma tarjoaa monipuolisen kattauksen ajankohtaisia teemoja, kuten asiakaspalvelun trendit, teknologiat, henkilökohtaiset taidot, koulutus, johtaminen ja analysointi. Tapahtuma on suunnattu yritysjohtajille, asiakaspalvelun ammattilaisille sekä kaikille, jotka haluavat kehittää asiakaspalvelua ja liiketoimintaa.

Asiakaspalvelupäivä tarjoaa kaksi keynote-puheenvuoroa sekä kahdeksan asiantuntijaesitystä, joiden aiheina ovat muun muassa

tekoäly ja chatbotit asiakaspalvelun tukena
omnichannel-asiakaspalvelun merkitys
etäasiakaspalvelun kehitys
vuorovaikutustaidot
kriittinen ajattelu asiakaspalvelutilanteissa
asiakaspalvelun johtaminen ja kulttuuri
Tavoitteena on antaa osallistujille käytännön työkaluja ja menetelmiä asiakaspalvelun kehittämiseksi sekä tuoda esiin alan parhaita käytäntöjä ja innovaatioita.

Tapahtuman kohokohtana julkistamme Vuoden Asiakaspalvelu -kilpailun voittajan. Kuulemme voittajayksikön inspiroivan tarinan ja opimme heidän parhaista käytännöistään ja saavutuksistaan.

Tapahtuma tarjoaa erinomaisen tilaisuuden verkostoitua muiden asiakaspalvelun ammattilaisten kanssa, saada uusia näkökulmia ja kehittää omaa toimintaa. Saat konkreettisia oppeja ja kuulet menestystarinat, jotka ovat auttaneet yrityksiä parantamaan asiakaspalveluaan ja liiketoimintaansa.

Älä jää paitsi tästä ainutlaatuisesta tilaisuudesta! Early Bird -liput ovat nyt myynnissä edulliseen hintaan. Varmista paikkasi Asiakaspalvelupäivässä ja osta tapahtumalippusi. Tarkempia ohjelmatietoja julkaistaan myöhemmin, joten pysy kuulolla.

Nähdään Asiakaspalvelupäivässä 13.2.2024!

Tiedot

Päivämäärä:
13.2.2024
Aika:
08:00 - 16:00
Hinta:
690€
Kotisivu:
https://oppia.fi/events/app24

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö