Rainmaker webinaari: Puhe- ja chatbotit asiakaspalvelun tukena

Puhe- ja chatbotit asiakaspalvelun tukena 📅 22.1.2025  Chat- ja puhebotit ovat tulleet jäädäkseen. Tässä webinaarissa keskustelemme siitä, mitä nämä työkalut tuovat asiakaspalveluun ja asiakaskokemukseen, ja mitä tuloksia niillä voidaan saavuttaa. ...

Free

Asiakaspalvelupäivä 2025

Scandic Park Mannerheimintie 46, Helsinki, Suomi

Asiakaspalvelupäivä 2025 Tervetuloa Asiakaspalvelupäivään 11.2.2025 Hotelli Scandic Parkiin, Helsinkiin! Asiakaspalvelu on keskellä suurta murrosta. Asiakkaiden odotukset ja vaatimukset muuttuvat nopeammin kuin koskaan, ja asiakaspalvelun ammattilaisilta vaaditaan kykyä sopeutua, uudistua ja...

790€

Rainmaker webinaari: Asiakaskohtaamisten laadunhallinta tekoälyn tukemana

Asiakaskohtaamisten laadunhallinta tekoälyn tukemana – vieraana Aiwon Jani Jokela! 📅 12.3.2025  Laadukkaat asiakaskohtaamiset ovat menestyksen ytimessä. Käymme läpi, kuinka tekoäly voi auttaa arvioimaan ja kehittämään asiakaspalvelutilanteita sekä tuottamaan entistä parempia...

Free

Service Management Day

Vanha Satama Pikku Satamakatu 3-5, Helsinki, Finland

Service Management Day 2025 Tervetuloa vuoden 2025 merkittävimpään palvelujohtamisen tapahtumaan — Service Management Dayhin! Tänä vuonna purjehdimme kohti palvelujohtamisen tuntemattomia vesiä Pirates of the Caribbean hengessä. Tapahtuma järjestetään 8.5.2025 Helsingissä, teemaan...

790€

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö