• Asiakaskokemuksen Tulevaisuus / Front AI – TÄYNNÄ

    Scandic Helsinki HUB Annankatu 18, Helsinki

    Seminaari 20.11.2024 | Scandic Helsinki HUB - TÄYNNÄ Asiakas­kokemuksen Tulevaisuus Generatiivisen tekoälyn virtuaaliagentit ja asiakaslähtöinen kanavahallinta Haluatko olla edelläkävijä generatiivisen tekoälyn hyödyntämisessä asiakaspalvelun automatisoinnissa ja asiakkaiden ohjaamisessa tehokkaimpiin palvelukanaviin? Liity...

    Ilmainen
  • Tiera: Digioppimisen kehityspäivä 22.11.2024

    Ruoholahti Tammasaarenkatu 3, HTC Pinta, Helsinki

    Digioppimisen kehityspäivä 22.11.2024 – Tulevaisuuden taitajat Tervetuloa Tieran järjestämään Digioppimisen kehityspäivään Ruoholahteen, Helsinkiin perjantaina 22.11.2024 koko päivän tilaisuuteen. Tapahtuma kokoaa yhteen monipuolisesti kuntakentän opetustoimen päättäjiä, asiantuntijoita, ammattilaisia ja yrityksiä. Päivän teemana...

    Ilmainen
  • Magic – itSMF Finlandin vuosikonferenssi 2024

    Kalastajatorppa Helsinki

    Magic – itSMF Finlandin vuosikonferenssi 2024 Tule mukaan palvelujohtamisen ajankohtaistapahtumaan 26.–27.11.2024 Hotelli Hilton Kalastajatorpalle Helsingissä! ItSMF Finland on itsenäinen ja voittoa tavoittelematon yhdistys, jonka tavoitteena on yhdistää ihmisiä ja organisaatioita,...

  • Tekoälyllä kilpailuetua tapahtuma 28.11.2024

    HUONE Kluuvi 4. kerros, Kluuvikatu 7, Helsinki

    Tekoälyllä kilpailuetua Tekoälyllä kilpailuetua -tapahtuma tarjoaa ajankohtaista tietoa tekoälyn strategisesta hyödyntämisestä liiketoiminnassa. Olit sitten asiantuntija tai yritysjohtaja, tapahtuma tarjoaa konkreettisia työkaluja ja esimerkkejä siitä, miten tekoälyä voidaan integroida organisaation prosesseihin...

    490€
  • Asiakaskokemus 2024 tapahtuma Professio

    Kulttuurikasarmi Narinkka 2, Helsinki

    10. – 11.12.2024 | Hybriditapahtuma: Kulttuurikasarmi, Helsinki Asiakaskokemus 2024 tapahtuma 5 tähden elämyksiä – satojen alan ammattilaisten voimin. Alan ammattilaisille suunnattu huipputapahtuma tarjoaa kiinnostavimmat puheenvuorot ja syventävät keskustelut nykypäivän asiakaskokemuksesta...

    795€ - 1295€
  • Salesforce Agentforce tekoälyagentti webinaari Loikka

    Lisää työtehoa ja parempaa asiakaskokemusta tekoälyagenteilla Salesforce Agentforce Tuottavuus ei kasva ja aika kuluu rutiineihin? Asiakkaat odottavat parempaa palvelua? Myyjät eivät saa hyödynnettyä dataa ja aika kuluu tiedon syöttämiseen CRM:ään?...

    Ilmainen
  • Rainmaker: AI optimoitu kontaktien reititys ja prospektointi – Genesys Cloud

    AI-optimoidulla kontaktien reitityksellä tehokkuutta monikanavaiseen asiakaspalveluun & prospektointiin tehoa ja laatua tekoälyn avulla 📅 11.12.2024 10-10:45 Tämän jakson aikana käymme ensin läpi AI-optimoitua kontaktien reititystä monikanavaisessa asiakaspalvelussa Genesys Cloud -ympäristössä....

    Ilmainen
  • Novellus: Freshdesk Customer Service Suite – Webinaari 12.12. klo 9.00

    Ensin oli Freshdesk Omnichannel, nyt on Freshworks Customer Service Suite! Erinomaiseen suosion saavuttanut Freshdesk Omnichannel on ollut erittäin suosittu monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä. Freshdesk Omnichannel oli yksi ensimmäisistä asiakaspalvelujärjestelmistä, jotka AIDOSTI yhdistivät...

    Ilmainen
  • Palvelupäällikköpäivä 2024

    Scandic Park Mannerheimintie 46, Helsinki, Suomi

    Palvelupäällikköpäivä 2024 Tervetuloa jo kolmatta kertaa järjestettävään Palvelupäällikköpäivään! Tämä ainutlaatuinen tapahtuma kokoaa yhteen palvelupäälliköt ympäri Suomen oppimaan, verkostoitumaan ja jakamaan parhaita käytäntöjä. Ensimmäisen kerran marraskuussa 2022 järjestetty tapahtuma löysi heti...

    490€
  • AI-kahvit: datavalmis myyntijohtaja webinaari sekä iltatapahtuma

    webinaari

    𝗔𝗜-𝗸𝗮𝗵𝘃𝗶𝘁 𝘁𝗼 𝟭𝟲.𝟭.: 𝗧𝗲𝗸𝗼𝗮̈𝗹𝘆𝗻 𝘃𝗼𝗶𝗺𝗮 𝗺𝘆𝘆𝗻𝗻𝗶𝗻 𝗷𝗼𝗵𝘁𝗮𝗺𝗶𝘀𝗲𝗻 𝗸𝗲𝗵𝗶𝘁𝘁𝗮̈𝗺𝗶𝘀𝗲𝘀𝘀𝗮̈ Tule mukaan kuulemaan ja keskustelemaan tekoälyn mahdollisuuksista ja myynnin johtamisesta! 𝟭𝟲.𝟭.𝟮𝟬𝟮𝟱 𝗷𝗮̈𝗿𝗷𝗲𝘀𝘁𝗲𝘁𝘁𝗮̈𝘃𝗮̈𝘀𝘀𝗮̈ 𝗔𝗜-𝗸𝗮𝗵𝘃𝗶𝘁-𝘄𝗲𝗯𝗶𝗻𝗮𝗮𝗿𝗶𝘀𝘀𝗮 käsitellään, miten tekoäly voi tukea myynnin johtamista, tehostaa päätöksentekoa...

    Ilmainen

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö