Siirry sisältöön
First Goal
  • Referenssit
  • PalvelutLaajenna
    • Kartoitukset ja suunnitteluAsiakaspalvelun kehittäminen asiantuntijan avulla? Tarjoamme toimittajariippumatonta tukea nykytilan kartoituksesta aina käyttöönottoon.
    • KilpailutuksetAsiakaspalvelujärjestelmän kilpailutus ja hankinta sujuu jouhevammin kokeneiden asiantuntijoidemme avustuksella.
    • Käyttöönoton tukiAsiakaspalvelujärjestelmän käyttöönotto jää usein puolitiehen ja hyödyt odotettua pienemmiksi, ellei toimintamalleja ja prosesseja mietitä samalla uusiksi.
    • Muut palvelutAsiakaspalvelun asiantuntijoina tarjoamme sparrausta, koulutusta, konseptointeja, auditointeja, prosessikehitystä ja muut kattavat palvelut.
    • Kaikki palvelutTutustu kaikkiin Firstgoalin palveluihin.
  • MeistäLaajenna
    • Keitä me olemme?
    • 5 syytä valita First Goal
    • Yritystarina
    • Asiantuntijat
    • Meille töihin
    • Yhteistyökumppaniksi
  • AjankohtaistaLaajenna
    • Artikkelit
    • Tapahtumakalenteri
    • Tilaa uutiskirje
    • Kehittäjän resurssit
  • Lataa opas
  • EN
Ota yhteyttä
First Goal

asiakaspalvelun trendit

ASML Asiakaspalvelun trendit 2024

ASML Asiakaspalvelun trendit 2024

Lue lisää ASML Asiakaspalvelun trendit 2024Jatka

Asiakaspavelusta kilpailuetu trendit 2024 valinta
Tulevaisuuden asiakaskokemus

Asiakaspalvelun trendit 2024: Muuta asiakaspalvelu kilpailueduksesi näiden neljän askelen avulla

Kirjoittanut:Anniina Valtonen 29.2.20247.10.2024

Vuonna 2024 asiakaspalvelun menestystekijöitä ovat: Tässä artikkelissa syvennymme siihen, miten voit ottaa asiakaspalvelun trendit haltuun ja muuttaa asiakaspalvelusi…

Lue lisää Asiakaspalvelun trendit 2024: Muuta asiakaspalvelu kilpailueduksesi näiden neljän askelen avullaJatka

Zendesk asiakaspalvelun trendit 2024 webinaari

Zendesk CX Trends 2024 online event

Lue lisää Zendesk CX Trends 2024 online eventJatka

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö

First Goal Oy on vuonna 2007 perustettu digitaalisen ja monikanavaisen asiakaspalvelun kehittämiseen erikoistunut puolueeton konsultointi- ja asiantuntijayritys.

Seuraa meitä somessa

Seuraa meitä LinkedInissä!
Luotettava kumppani
Julkishallinnon sopimustoimittaja

Palvelumme

Kartoitukset ja suunnittelu
Kilpailutukset
Käyttöönotto
Muut palvelut

Ota yhteyttä

Y: 2145959-0
Elimäenkatu 5,
00510 Helsinki

info@firstgoal.fi
040 083 1771

© 2023 First Goal – Tietosuojaseloste

First Goal
  • Referenssit
  • Palvelut
    • Kartoitukset ja suunnitteluAsiakaspalvelun kehittäminen asiantuntijan avulla? Tarjoamme toimittajariippumatonta tukea nykytilan kartoituksesta aina käyttöönottoon.
    • KilpailutuksetAsiakaspalvelujärjestelmän kilpailutus ja hankinta sujuu jouhevammin kokeneiden asiantuntijoidemme avustuksella.
    • Käyttöönoton tukiAsiakaspalvelujärjestelmän käyttöönotto jää usein puolitiehen ja hyödyt odotettua pienemmiksi, ellei toimintamalleja ja prosesseja mietitä samalla uusiksi.
    • Muut palvelutAsiakaspalvelun asiantuntijoina tarjoamme sparrausta, koulutusta, konseptointeja, auditointeja, prosessikehitystä ja muut kattavat palvelut.
    • Kaikki palvelutTutustu kaikkiin Firstgoalin palveluihin.
  • Meistä
    • Keitä me olemme?
    • 5 syytä valita First Goal
    • Yritystarina
    • Asiantuntijat
    • Meille töihin
    • Yhteistyökumppaniksi
  • Ajankohtaista
    • Artikkelit
    • Tapahtumakalenteri
    • Tilaa uutiskirje
    • Kehittäjän resurssit
  • Lataa opas
  • EN
Ota yhteyttä