Ladataan Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on mennyt.

« Kaikki Tapahtumat

ASML Asiakaspalvelun trendit 2024

07.3.2024 klo 09:00 - 11:00

Asiakaspalvelun trendit 2024 webinaari on tarkoitettu kaikille ASML liiton jäsenille ja kutsuvieraille.

#AI – asiakaspalvelun uhka vain mahdollisuus?

Elisalla ja ASML – Asiakkuusmarkkinointiliitolla on tostaina 7.3. yhteinen webinaari “Asiakaspalvelun trendit 2024”. Ilkka Halttunen & Jari Perko tilaisuuksien laatuun selkeästi luotetaan, koska ilmoittautuneita on jo yli 300.

Lavalla loistavat mm.

Petri Rouvinen/ETLA kertomassa kuinka käy ammattien ja työtehtävien AI:n altistaessa yhä useampia työntekijöitä

Hannes Hirvikallio/The Cloud People Global avaamassa, miten sähköpostikanava saadaan automatisoitua AI:lla (Kyllä vain! Me asiakaspalveluissa arvostetaan strukturoitua tietoa = lomakkeita, mutta asiakkaathan ei niistä tykkää lainkaan 😉 )

Kari Aho ja Mika Laurell Elisalta näyttävät käytännössä, miten nopeata ja helppoa on luoda kontekstia ymmärtävä assistentti / botti asiakaspalvelun tai asiakkaan avuksi, nips naps vaan Microsoft #copilot studiolla

– loppuun Anniina Valtonen / First Goal Oy – digitaalisen asiakaspalvelun asiantuntija täräyttää kehiin yhteenvedon, miten asiakaspalvelusta saadaan kilpailuetu 2024

Tiedot

Päivämäärä:
07.3.2024
Aika:
09:00 - 11:00
Tapahtuma tagia:
,

Järjestäjä

Elisa
Näytä Järjestäjä WWW-sivusto

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö