Ladataan Tapahtumat
  • Tämä tapahtuma on mennyt.

« Kaikki Tapahtumat

Asiakaskokemuspäivä 2023

28.11.2023 klo 08:00 - 18:00

790€

Tervetuloa Asiakaskokemuspäivään 28.11. Pikku-Finlandiaan Helsingissä! Tämä yhden päivän supertapahtuma yhdistää aikaisemmat #Kohtaamisia- ja Yhteys-tapahtumat, tarjoten entistä inspiroivamman kokonaisuuden.

Tapahtumassa käsitellään muun muassa asiakaskokemuksen mittaamista ja analysointia, asiakaslähtöistä palvelumuotoilua, digitaalisen asiakaskokemuksen kehittämistä, henkilöstön roolia asiakaskokemuksen parantamisessa, asiakaskokemuksen johtamista ja strategiaa sekä asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan yhdistämistä. Tapahtuma sopii erinomaisesti yritysjohtajille, markkinointi- ja asiakaspalveluammattilaisille sekä kaikille, jotka haluavat parantaa asiakaskokemusta ja liiketoimintaa. Kattava ohjelma sisältää kaksi keynote-puheenvuoroa ja 15 asiantuntijaesitystä, joiden aiheina ovat muun muassa asiakaskokemuksen johtaminen ja strategia, tunnekokemuksen mittaaminen ja asiakaslupausten lunastaminen.

Asiakaskokemuspäivän tavoitteena on tarjota osallistujille konkreettisia työkaluja ja menetelmiä asiakaskokemuksen parantamiseksi sekä tuoda esiin alan parhaita käytäntöjä ja innovaatioita. Tapahtuma tarjoaa erinomaisen tilaisuuden verkostoitumiseen, uusien näkökulmien saamiseen ja oman toiminnan kehittämiseen. Saat käytännön oppeja ja kuulet kehityskohteista, jotka ovat auttaneet menestyviä yrityksiä parantamaan asiakaskokemustaan.

Älä missaa tätä ainutlaatuista tilaisuutta verkostoitua muiden alan ammattilaisten kanssa ja oppia asiantuntijoilta!

Varmista paikkasi Asiakaskokemuspäivässä ja osta tapahtumalippusi nyt. Myynnissä on myös combo-lippupaketti, jolla saat liput Asiakaskokemuspäivään ja 13.2.2024 järjestettävään Asiakaspalvelupäivään edulliseen pakettihintaan!

Nähdään Pikku-Finlandiassa 28.11.2023!

Tiedot

Päivämäärä:
28.11.2023
Aika:
08:00 - 18:00
Hinta:
790€
Kotisivu:
https://oppia.fi/events/akp23

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö