Loading Events
  • This event has passed.

« Kaikki Events

Asiakaspalveluviikko 7.–11.10.2024

07.10.2024 - 11.10.2024

Free – 390€


Asiakaspalveluviikko
järjestetään vuosittain lokakuun ensimmäisellä täydellä viikolla. Tänä vuonna se on 7.–11.10.2024

Timanttinen asiakaspalvelu on kilpailuvaltti.

#ASPAVIIKKO24
#asiakaspalveluviikko

 

Mikä on asiakaspalveluviikko?

Alunperin Yhdysvalloissa alkunsa saaneen teemaviikon tavoitteena on nostaa esille asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen merkitystä liiketoiminnalle ja tarjota mahdollisuus kiittää asiakaspalvelun ammattilaisia hyvästä työstä. Asiakaspalveluviikkoa on vietetty kansainvälisesti jo 90-luvulta saakka.

Wakaru Asiakaspalveluverkosto (Wave) on yli 100 jäsenorganisaation verkosto, jonka tavoitteena on toimia erinomaisen asiakaspalvelun kehittämiseksi ja tueksi. Oli siis luonnollista, että idea asiakaspalveluviikon viettämisestä laajemmin Suomessa tuli Wave-jäseniltä.

Päätimme 2018 ryhtyä tuumasta toimeen ja asiakaspalvelua on vaalittu yhdessä Suomessakin jo useampana vuonna. Suunnittelemme vuosittain viikko-ohjelman ja tuotamme materiaalipaketin. Nyt haluamme kutsua sinut ja organisaatiosi mukaan!

 

 

Arvostus syntyy teoista

Anna tunnustusta loistokollegalle, asiakkaalle tai asiakaspalvelijalle!

Nosta asiakaspalvelun tärkeys koko organisaation tietoon!
Innosta ja motivoi asiakaspalvelun henkilökuntaa!
Rakenna tiimihenkeä ja nosta yhdessä tekemisen fiilistä entistä korkeammalle!
Kiitä asiakkaita ja näytä, että he ovat tärkeitä teille ja saatu palaute on arvokasta!
Pidä huolta itsestäsi ja tiimistäsi, sillä olette palvelun kantava voimavara!

 

Osallistumalla viestit omalle asiakaspalveluorganisaatiollesi ja asiakkaillesi asiakaspalvelun arvostuksesta.

Kokemuksia ja tietoa suunnittelun tueksi

Katso Asiakaspalveluviikon Kick Off -tallenne, jossa:

  • Kerromme Asiakaspalveluviikosta ja mistä viikossa on kyse
  • Saat tiedon, mistä voit lähteä liikkeelle
  • Kuulet Goforen ja Satasairaalan kokemuksista Asiakaspalveluviikosta
    • Mitä he ovat tehneet viikolla ja millainen tiimi on ollut suunnittelussa
    • Miten viikko on koettu yrityksessä
    • Mitä positiivista viikosta on saatu itselle, asiakaspalvelulle, yritykselle

Miten pääsemme mukaan?

Katso ilmoittautumisesta tästä.

Ilmoittautumisen jälkeen saat ohjeistusta Asiakaspalveluviikon suunnitteluun, viikko-ohjelman ja logopaketin sekä julkaisemme organisaatiosi logon Osallistujat 2024 -sivulla. Ilmoittauduttuasi saat oikeuden käyttää Asiakaspalveluviikko -logoa omassa markkinointiviestinnäsi.

Kokemuksia Asiakaspalveluviikolta

Katso, mitä kaikkea Asiakaspalveluviikko 2020 piti sisällään ja tunnelmia Asiakaspalveluviikoilta sivustoltamme & Waven blogista.

Tule mukaan juhlistamaan erinomaista asiakaspalvelua!

 

 

Ohjelma 2024

Asiakaspalveluviikko organisaatioille

Luomme osallistujille vuosittain viikkoa varten suuntaa antavan viikko-ohjelman, jossa jokaiselle päivälle on oma teemansa. Ohjelma kuuluu Asiakaspalveluviikon osallistumispakettiin, joka sisältää ohjeistusta sekä materiaalipaketin logo-paketin kera. Ohjelma toimitetaan ilmoittautuneille Asiakaspalveluviikon osallistumispaketissa sen valmistumisen jälkeen kesäkuun puolivälissä ja sitä voitte soveltaa oman aktivisuutenne mukaan sellaisenaan tai muokata.

Wave järjestää lisäksi ohjelmatarjontaa yhdessä kumppaniensa kanssa lyhyiden etävalmennusten muodossa, mikä mahdollistaa innostumisen asiakaspalvelusta sekä osaamisen kehittämisen.

Asiakaspalveluviikko on Wave-jäsenille maksuton (kuuluu yrityksen vuosijäsenyyteen alk. 690 €) ja muille organisaatioille 390 € + alv.

Yhdessä olemme enemmän! #ASPAVIIKKO2024 #aspaviikko2024 #asiakaspalveluviikko

 

 

 

Details

Start:
07.10.2024
End:
11.10.2024
Cost:
Free – 390€
Website:
https://wave.wakaru.fi/tapahtumat/asiakaspalveluviikko/

Venue

useita paikkakuntia

Organizer

Wakaru

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö