Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Asiakaspalveluviikon minikoulutukset klo 9-10

07.10.2024 klo 09:00 - 11.10.2024 klo 10:00

Free - 99€
Jokaisen koulutuksen otsikko sekä koulutuksen pitäjät nimettynä
Asiakaspalvelu on jokaisen yrityksen sydän ja siksi siihen tulisikin panostaa erityisen paljon! Lähde mukaan juhlistamaan asiakaspalvelun ilosanomaa Asiakaspalveluviikolle lokakuussa. Tutustu myös huikeisiin minikoulutuksiin ja tee asiakaspalvelusta yrityksesi kilpailuvaltti!

Nappaa paikkasi Asiakaspalveluviikon minikoulutuksiin

Järjestämme minikoulutukset joka päivä 7.–11.10. klo 9–10. Koulutukset sopivat asiakaspalvelun, myynnin ja liiketoiminnan kehittämisen ammattilaisille, jotka haluavat kehittää organisaation asiakaskokemusta ja parantaa työntekijäkokemusta. Saat minikoulutuksesta konkreettisia ajatuksia, joihin kannattaa tarttua omassa työssä ja organisaatiossa. Tule inspiroitumaan!


Minikoulutukset järjestetään päivittäin klo 9–10

❤️  7.10. Vahvista resilienssiä | Anniina Hukari, Taito Training

❤️ 8.10. Kielitaidosta asiakaspalvelijan supervoima – Paranna asiakaskokemusta monikulttuurisessa maailmassa | Merja Ajomaa, Acolad group

❤️ 9.10. Ketterien menetelmien työkalupakki | Lauri Humina, Wakaru Oy

❤️ 10.10. Miksi innostua asiakaskokemuksesta | Johanna Rakemaa, Wakaru

❤️ 11.10.Tekoälyn niksipäivä  | Mika Hakanen & Anniina Valtonen, First Goal Oy – digitaalisen asiakaspalvelun asiantuntija

Minikoulutukset ovat asiakaspalvelun, myynnin ja liiketoiminnan kehittämisen ammattilaisille, jotka haluavat kehittää organisaation asiakaskokemusta ja parantaa työntekijäkokemusta.

Nappaa paikkasi 👉 tästä.

Tiedot

Alkaa:
07.10.2024 klo 09:00
Loppuu:
11.10.2024 klo 10:00
Hinta:
Free - 99€
Tapahtuma tagia:
Kotisivu:
https://oppia.fi/search?sort=date&search=aspaviikko24

Järjestäjä

Wakaru

Tapahtumapaikka

webinaari

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö