12.11.2024 klo 08:00 - 10:30
Free
Microsoft AI
Päivämäärä
Kellonaika
Paikka
|
|
Tiistai 12.11.2024
8.00-10.30
Keilalahdentie 2-4, 02150 Espoo, Microsoft, Berlin auditorio
|
|
|
Microsoftin uusi ja moderni äänikanavatoiminnallisuus monikanavaisessa asiakaspalvelussa on yhdistelmänä lyömätön. Asiakaspalvelusta on nyt mahdollista tehdä sujuvampaa kuin koskaan niin asiakkaalle kuin työntekijälle.
Dynamics 365 ratkaisun avulla myyntitiimit voivat hyödyntää asiakaspalvelun keräämää tietoa reaaliaikaisesti, mikä mahdollistaa paremman asiakasymmärryksen ja kohdennetummat myyntitoimenpiteet. Tämä johtaa nopeampiin myyntisykleihin ja korkeampaan asiakastyytyväisyyteen.
Miltä moderni ja monikanavainen asiakaspalvelu näyttää käytännössä ja miten siitä hyödytään?
Ota loikka kohti tulevaisuuden asiakaspalvelua sekä modernia asiakashallintaa, ja tule kuulemaan käytännön toteutuksesta asiakkaaltamme Lindströmiltä, sekä Microsoftin ja Boforin asiantuntijoilta. Tapahtumassa pääset nauttimaan aamupalasta sekä oivalluksista, jotka vahvistavat kilpailuetuanne asiakaskokemuksessa.
Lindström Oy on suomalainen perheyritys, joka on toiminut tekstiilialalla tarjoten monipuolisia tekstiilipalveluitaan jo yli 175 vuotta, kasvaen pienestä kangasvärjäämöstä kansainväliseksi tekstiilipalveluiden tarjoajaksi. Lindströmin toiminta perustuu vahvoihin arvoihin, kuten vastuullisuuteen, asiakaslähtöisyyteen ja jatkuvaan kehitykseen.
–
Äänikanavalle perustuvan, AI-pohjaisen äänivalikon avulla voit automatisoida avun moniin tukipyyntöihin, vähentäen kalliiden asiakaspalvelukanavien kuormitusta ja minimoiden agentille eskaloituvien puheluiden määrän.
Äänikanavissa on mahdollisuus myös reaaliaikaiseen puheentunnistukseen, joka vähentää asiakkaiden tarvetta toistaa itseään ja poistaa agenttien tarpeen tehdä manuaalisia muistiinpanoja, mikä johtaa sujuvampiin vuorovaikutuksiin ja yksityiskohtaisempiin tietoihin.
|
|
|
|
Tapaaminen Microsoftin aulassa, aamupala
Mika Pitkänen, Leo Merikallio, Microsoft: Johdatus moderniin ja keinoälykeskeiseen asiakaspalveluun
Kim Tenlenius, Lindström: Tulevaisuuden tarpeet—Aidosti strategian mukainen asiakaspalvelu
Sakari Pennala, Bofor: Paperilta käytäntöön
|
|
|
Tapahtuman agendaan ja tapahtumakieleen voi tulla muutoksia.
|
|
|