- Tämä tapahtuma on mennyt.
Näin teet asiakaspalvelusta yrityksen kilpailuvaltin
21.3.2024 klo 13:00 - 14:00
FreeTervetuloa webinaariin Trendit ja vinkit: Näin teet asiakaspalvelusta yrityksen kilpailuvaltin!
Liity mukaan huippuasiantuntijoiden, Arto Koposen ja Marko Sahan webinaariin, jossa pääset syvemmälle asiakaspalvelun kehittämisen maailmaan oppimalla:
- Tunnistamaan ja voittamaan tyypilliset kehittämishaasteet
- Suunnittelemaan ja systematisoimaan strategiset kehittämisen osa-alueet
- Hyödyntämään asiakasdataa ja teknologiaa tehokkaasti
- Osallistamaan asiakkaat ja työntekijät kehittämiseen
- Mittaamaan toimintaa ketterästi ja oppimaan jatkuvasti
- Johtamaan aktiivista muutosta
Tulevaisuuden asiakaspalvelun ytimessä ovat loistava asiakas- ja työntekijäkokemus. Webinaarin päätteeksi pureudutaan siihen, miten voit hyödyntää trendikkäitä AI- ja CRM-teknologioita digitaalisen asiakaspalvelun kehittämisessä.
Älä jää paitsi mahdollisuudesta viedä yrityksesi asiakaspalvelu uudelle tasolle. Rekisteröidy nyt ja varmista paikkasi tulevaisuuden menestyksekkään asiakaskokemuksen rakentajien joukossa!
Webinaariasiantuntijat
Arto Koponen on kokenut asiakaspalveluarkkitehti, jonka intohimona on luoda huippuluokan asiakaskokemuksia. Hänen yli 25 vuoden mittainen ura on omistettu asiakaspalvelukeskusten kehittämiselle, ja hän auttaa mielellään mm. seuraavissa kehittämisen alueissa: asiakaspolut, toimintamallit, prosessit, järjestelmät, kollaboraatio, muutosjohtaminen.
Marko Saha on huippuosaaja liiketoiminnan ketterässä kehittämisessä ja johtamisessa, ja hänellä on yli 15 vuoden kokemus alalta. Hänen asiantuntemuksensa kattaa laajasti asiakaspalvelun ja liiketoiminnan kehittämis- ja muutoshankkeiden suunnittelun, toteutuksen ja johtamisen. Marko on myös mestari liiketoiminnan ja palveluprosessien mallinnuksessa, kehittämisessä ja digitalisoinnissa.