Loading Events
  • This event has passed.

« Kaikki Events

Näin teet asiakaspalvelusta yrityksen kilpailuvaltin

21.3.2024 klo 13:00 - 14:00

Free
näin teet asiakaspalvelusta yrityksen kilpailuvaltin webinaari 21.3.2024 First Goal ja Wave

Tervetuloa webinaariin Trendit ja vinkit: Näin teet asiakaspalvelusta yrityksen kilpailuvaltin!

Liity mukaan huippuasiantuntijoiden, Arto Koposen ja Marko Sahan webinaariin, jossa pääset syvemmälle asiakaspalvelun kehittämisen maailmaan oppimalla:

  • Tunnistamaan ja voittamaan tyypilliset kehittämishaasteet
  • Suunnittelemaan ja systematisoimaan strategiset kehittämisen osa-alueet
  • Hyödyntämään asiakasdataa ja teknologiaa tehokkaasti
  • Osallistamaan asiakkaat ja työntekijät kehittämiseen
  • Mittaamaan toimintaa ketterästi ja oppimaan jatkuvasti
  • Johtamaan aktiivista muutosta

Tulevaisuuden asiakaspalvelun ytimessä ovat loistava asiakas- ja työntekijäkokemus. Webinaarin päätteeksi pureudutaan siihen, miten voit hyödyntää trendikkäitä AI- ja CRM-teknologioita digitaalisen asiakaspalvelun kehittämisessä.

Älä jää paitsi mahdollisuudesta viedä yrityksesi asiakaspalvelu uudelle tasolle. Rekisteröidy nyt ja varmista paikkasi tulevaisuuden menestyksekkään asiakaskokemuksen rakentajien joukossa!

 

Webinaariasiantuntijat

Arto Koponen on kokenut asiakaspalveluarkkitehti, jonka intohimona on luoda huippuluokan asiakaskokemuksia. Hänen yli 25 vuoden mittainen ura on omistettu asiakaspalvelukeskusten kehittämiselle, ja hän auttaa mielellään mm. seuraavissa kehittämisen alueissa: asiakaspolut, toimintamallit, prosessit, järjestelmät, kollaboraatio, muutosjohtaminen.

Marko Saha on huippuosaaja liiketoiminnan ketterässä kehittämisessä ja johtamisessa, ja hänellä on yli 15 vuoden kokemus alalta. Hänen asiantuntemuksensa kattaa laajasti asiakaspalvelun ja liiketoiminnan kehittämis- ja muutoshankkeiden suunnittelun, toteutuksen ja johtamisen. Marko on myös mestari liiketoiminnan ja palveluprosessien mallinnuksessa, kehittämisessä ja digitalisoinnissa.

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö