Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Professio: Tekoäly & Asiakaspalvelu 2024

03.9.2024 klo 08:30 - 16:00

795€

3.9.2024 | Hybriditapahtuma: Keilaranta 1 Business Park, Espoo

Palvelu, joka palvelee sinua – 24/7

Tekoäly tässä hei, kuinka voin olla avuksi? AI tekee oikein hyödynnettynä käyttäjästään asiakaspalvelugurun – sen voisi  oikeastaan sanoa olevan asiakaspalvelija, joka palvelee sinua 24/7.

Hetki sitten tämä kuulosti vuodelta 2050, nyt tekoäly on kuitenkin yhtä välttämätön kuin internet. Tekoäly & Asiakaspalvelu 2024 -tapahtuma avaa ovet tärkeimmille näkökulmille, työkaluille, keskusteluille ja ratkaisuille.

Case-esimerkkien, inspiroivien haastatteluiden ja puheenvuorojen kautta syntyvät tärkeimmät oivallukset

Tapahtuma kokoaa yhteen sadat asiakaspalvelun ammattilaiset – päivän aikana puhututtavat tekoälyn vaikutukset työntekemiseen, johtamiseen ja asiakkaiden odotuksiin, AI:n rooli personoidussa asiakaskokemuksessa, lisäarvon luominen AI-chatbottien avulla, tärkeimmät tekoälytyökalut alan näkökulmasta ja vastuullisuus tekoälyn tarjoamassa asiakaspalvelussa.

Katso uunituore agenda 2024 ja varmista paikkasi tapahtumassa.

Tapahtuma on osa Tekoäly Akatemiaa – lue lisää täältä.

OSTA LIPUT

Super Early Bird -liput ovat myynnissä – varmista omasi ajoissa ennen hintojen nousemista.

Saat -10 % ryhmäalennuksen vähintään 3 hengen tiimeille.

3. syys 2024 Hybriditapahtuma: Espoo

Puhujat suoraan Suomen huipulta.

Lavalla tullaan näkemään monipuolinen kattaus tekoälyn edelläkävijöitä.

Ohjelma

  • 8.30 Rekisteröityminen ja aamupalaa
  • Miten tekoälyn kehitys vaikuttaa työntekemiseen, johtamiseen ja asiakkaiden odotuksiin?
  • Miten valmistautua asiakaspalvelun murrokseen?
  • Case esimerkki S-Pankin asiakaspalvelun muutosmatkasta
  • Tekoälyn hyödyntäminen ja sen rooli personoidussa asiakaskokemuksessa
  • 10.15 TAUKO JA VERKOSTOITUMISTA
  • Virkistäydy kupillisella kahvia ja verkostoidu kollegoidesi kanssa
  • Miten AI-chatbotit ymmärtävät ja mukautuvat asiakkaan käyttäytymiseen tarjoten personoitua apua ja parantaen asiakastyytyväisyyttä.
  • AI-chatbotit tehostavat asiakaspalveluprosesseja verkkokaupassa, vähentäen vastausaikoja ja operatiivisia kustannuksia.
  • AI-chatbottien kehittyvistä kyvyistä, mukaan lukien ennakoiva analytiikka ja proaktiivinen palvelu, asiakastarpeiden ennustamiseksi ja täyttämiseksi verkkokaupassa.
  • Ota kaikki irti tekoälyinvestoinnista yhdistämällä yrityksen eri aineistot
  • Varmista asiakaskokemuksesi tasalaatuisuus hyödyntämällä tekoälyä
  • Strateginen tekoälykumppanuus tuo tehokkuutta ja lisää tarkkuutta ihmistä unohtamatta
  • 12.00 LOUNAS JA VERKOSTOITUMISTA
  • Pistäydy lounaalla ja tapaa kollegoitasi
  • Mitä tekoälytyökaluista tulisi tietää nyt?
  • chat-työkalut
  • tekstieditorit
  • lomakepohjaiset työkalut
  • Käytössä oleva tekoälyohjelmisto hoitaa kaksi kolmasosaa kaikista asiakaspalvelun yhteydenotoista.
  • Tekoälypalvelulla tarkkuutta ja nopeutta asiakaspalveluun.

  • Tekoäly avusteinen asiakaspalvelu toimii 35 eri kielellä

  • Mitä muuta konkreettista hyötyä tekoäly tarjoaa asiakaspalveluun?
  • 14.00 TAUKO JA VERKOSTOITUMISTA
  • Virkistäydy kupillisella kahvia ja verkostoidu kollegoidesi kanssa

Tiedot

Päivämäärä:
03.9.2024
Aika:
08:30 - 16:00
Hinta:
795€
Tapahtuma tagia:
Kotisivu:
https://professio.fi/product/tekoaly-asiakaspalvelu/

Järjestäjä

Professio
Näytä Järjestäjä WWW-sivusto

Tapahtumapaikka

Keilaranta 1 Business Park
Keilaranta 1 Business Park
Espoo, 02150
+ Google Map

Haluaisitko kuulla lisää?

Jätä yhteydenottopyyntösi oheisella lomakkeella tai etsi asiantuntijoidemme yhteystiedot asiantuntijat-sivulta.

Asiakkaan tilanne- ja tarvekeskustelut ovat aina maksuttomia, ja olemme varmoja, että saat meiltä ideoita asiakaspalvelunne kehittämiseen, vaikkei yhteistyö kanssamme jatkuisikaan kartoituskeskusteluita pidemmälle.

Jätä yhteydenottopyyntö!

Jätä yhteydenottopyyntö